Hoe gaan jullie om met de aanvraag van nieuwe documenten?

  • 28 March 2019
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6
De afdeling SPD (Servicepunt Documentbeheer) van het SZ is benieuwd hoe andere organisaties omgaan met het aanvragen en plaatsen van nieuwe documenten. Hoe verloopt het proces van aanvragen van een nieuw document, wie autoriseert de aanvraag en hoe voorkom je dat verschillende afdelingen min of meer gelijktijdig een aanvraag doen voor een soortgelijk nieuw document.
Het proces zoals dat nu hebben ingericht 'een aanvraag komt binnen via de mail en dient geaccordeerd te zijn door de autorisator van het nieuwe document', voorkomt niet het probleem van aanvragen van soortgelijke documenten.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groeten,
Margreet de Pree
Applicatiebeheerder Kwaliteitsmodules en intranet

3 reacties

Beste @Margreet de Pree ,
Wij gebruiken een meldingstype in iTask voor het aanmelden van nieuwe documenten. Wel gebruiken we op dit moment nog versie 5.3 hiervoor. Ben ook benieuwd hoe anderen dit opgelost hebben. Je mag altijd contact met ons opnemen voor info.
Jan Poppema, Treant zorggroep
Reputatie 5
Badge +8
Wij hebben gelukkig maar 2 doc. beheerders die zelf weten/checken of er mogelijke doublures ontstaan.
Tevens proberen we zoveel als mogelijk kwaliteit op concern niveau te beschrijven waardoor het indienen van Teamgebonden documenten zoveel als mogelijk beperkt wordt.

Indienen van een Nieuw doc gaat via TOPdesk en is gekoppeld aan de 2 beheerders, dus de controle is redelijk tot goed geborgd.
Reputatie 1
Badge +6
Dank je wel Emile voor je reactie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring