Vraag

Instellen notificaties en taken

  • 21 January 2019
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

Badge +1
Gebruikers en Documentbeheerders vinden het lastig om de juiste notificaties en taken in te stellen. Ik weet dat ik als functioneel beheerder de rechten heb om e.e.a. centraal in te stellen, maar dat is alleen voor nieuwe gebruikers.
Heeft iemand tips om voor bestaande gebruikers ook centraal iets in te stellen, per portaal bijvoorbeeld?

Ik heb het niet kunnen vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
@Patricia Keijer

De notificaties en taken zijn via het applicatiebeheer bij gebruikers centraal in te stellen.

Ga hiervoor naar applicatiebeheer --> gebruikers en gebruikersgroepen --> Kies de gebruikers en klik vervolgens op wijzigen.
Daar is de mogelijkheid om de eigenschappen en notificaties en taken aan te passen.
Ook is het mogelijk om per portaal dit in te stellen. Kies hiervoor de kolom startportaal --> selecteer de gebruikers en voer de bovengenoemde handelingen uit


Let wel op:
Als dit aangepast is, en de gebruiker pas daarna zelf zijn instellingen aan, dan zijn zijn persoonlijke instellingen leidend tov in bulk ingesteld wijzigingen.
Reputatie 1
Badge +4

De eigenaar van een status krijgt nu 2 taken bij een statusovergang:  “De melding is aan u toegewezen” en "Formulier invullen”.

Kan ik één van deze taken onderdrukken om het aantal taken te beperken ? 

 

De eigenaar van een status krijgt nu 2 taken bij een statusovergang:  “De melding is aan u toegewezen” en "Formulier invullen”.

Kan ik één van deze taken onderdrukken om het aantal taken te beperken ? 

 

 

Hoi @Arjen de Jong, voor die situatie kun je dan het e-mailbericht onderdrukken. Dit kun je instellen bij de algemene instellingen van het meldingstype.

De taak wordt dan wel uitgezet, maar zonder e-mailbericht.

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring