Beantwoord

Iprova verwijzing naar PDF bestand

  • 31 January 2019
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Hallo,

Ik vroeg mij af of je binnen een Iprova document een verwijzing (hyperlink) kunt maken naar een PDF bestand? Of moet dit PDF bestand daarvoor eerst ook op Iprova gezet worden?

Alvast bedankt!!

Groeten, Femke Groenendaal
icon

Antwoord op het topic J.Poppema 1 February 2019, 08:38

Bekijk origineel

5 reacties

@femke Volgens mij kan dat. Je moet hierbij gebruik maken van een een hyperlink invoegen in iProva.

Reputatie 4
Als toevoeging op wat @J.Poppema aangeeft, wanneer je PDF bestand niet in iProva/iDocument staat kan je dus een hyperlink aanmaken naar een netwerklocatie zoals te zien in de screenshot van @J.Poppema .
Reputatie 5
Badge +8
Volgens mij mag je daarna wel de plaats op de netwerklokatie niet meer veranderen anders werkt de link niet meer.
Reputatie 4
Klopt, en dan komt een van de voordelen van dergelijke documenten in iProva hebben om de hoek kijken. Een document in iDocument waar een hyperlink naar verwijst blijft werken op het moment dat dat document verplaatst wordt.
Bedankt voor alle antwoorden!

Ik zie dat je inderdaad een hyperlink kunt aanmaken naar een netwerklocatie. Echter, wanneer je het PDF bestand op je eigen schijf of op een afgeschermde schijf opgeslagen hebt, kunnen anderen deze link waarschijnlijk niet gebruiken, omdat zij hier geen toegang tot hebben.

Het beste zou inderdaad zijn om het PDF-bestand eerst zelf op Iprova te zetten. Dan blijft de hyperlink werken, ook wanneer het document verplaatst/aangepast wordt.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring