Vraag

Is er behoefte aan het integraal beschikbaar stellen van de ZIPnet Hygiëne protocollen in Zenya?

  • 20 March 2019
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 6
Van verschillende organisaties in de Care weet ik dat zij gebruik maken van de Hygiëne protocollen van ZIPnet.

Ik ben benieuwd wie van onze klanten hier gebruik van maakt en in hoeverre het wenselijk is dat deze protocollen -net als de KICK Protocollen van Vilans- integraal beschikbaar komen binnen iProva Documenten & Processen (iDocument).

Wie kan mij hier namens zijn / haar organisatie op antwoorden?

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Binnen Parkhuis werken we daar niet mee; we maken gebruik van de LCI-richtlijnen van het RIVM op hun site. Ben benieuwd naar ervaringen van andere organisaties die wel met Zip-net werken.

Badge +3

Nu is er als commissie HIP binnen De Zorgboog  het besluit genomen dat we zoveel mogelijk willen aanhaken bij bestaand platform waarop hygiëne en infectieprotocollen staan. Dit is https://publiekzipnet.nl/.

Graag dat deze protocollen via Zenya te ontsluiten zijn zodat onze medewerkers via Zenya deze protocollen vinden en inzien (conform de verpleegkundige protocollen die via Vilans op vergelijkbare manier ontsloten worden)? 

 

Reputatie 6

@Rob Berden,

Op dit moment is er geen mogelijkheid om de ZIPnet protocollen binnen Zenya te halen. Mijn oproep was bedoeld om te kijken wat het actuele animo is onder klanten. Ik weet uit het verleden dat verschillende (VVT) organisaties met de ZIPnet protocollen werken. 

Tot dusver heb ik echter geen andere bevestigingen op mijn oproep ontvangen dan die van jou. Het topic blijft daarom openstaan voor reactie, maar vooralsnog gaan wij geen verdere acties ondernemen.

Reputatie 2
Badge +3

@Maurice van Abeelen zijn er nog ontwikkelingen omtrent de integratie van ZIPnet protocollen binnen Zenya? Binnen de Zorgboog is die behoefte nog steeds aanwezig.

Reputatie 2
Badge +2

Beste @Thijs,
Wij hebben voor ZIPnet geen ontwikkelingen op onze planning staan. Dit heeft ook te maken gehad met ontwikkelingen bij ZIPnet zelf.
Deze ontwikkelingen zijn inmiddels up to date. Goed dat je dit weer onder de aandacht brengt, hierdoor kan ik wat lijnen uitzetten om onze wensen/visie omtrent deze integratie te toetsen.
Ik ga dit met een aantal collega's bespreken en zal een update geven wanneer ik meer informatie heb.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Renée Dzialiner, dank voor je reactie. We wachten het af!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring