Vraag

Melding voor de schrijver als document is goedgekeurd

  • 15 October 2019
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Kan een schrijver van een document een mail krijgen, als het door hem geschreven document, uiteindelijk goedgekeurd is en gepubliceerd is?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb iedere AUTEUR standaard in de leesbevestiging staan, zodat bij publicatie hij/zij altijd een leesbevestiging van het eigen doc. krijgt. Zo kan de schrijver zien of de wijzigingen zijn opgeslagen.

In jouw situatie is de leesbevestiging dan wellicht het signaal van definitieve goedkeuring en publicatie.

Wellicht ben je hiermee geholpen.

Reputatie 6

Op dit moment is het antwoord van @Emile Korver de enige mogelijkheid om dit te bereiken.

Badge +4

Kan hiervoor geen mogelijkheid binnen de abonnementen worden gemaakt?

Ik heb hiervoor ook al een rapport aangemaakt wat een auteur kan draaien om te kijken waar zijn/haar document ‘hangt’ maar krijg hier alsnog regelmatig vragen over als documentbeheerder.

Badge

Hallo

 

Daarbij aansluitend zouden wij graag een mogelijkheid krijgen dat de auteurs direct een melding krijgt als er een gebruikers opmerking bij hem of haar document wordt gemaakt

Is dit al in gang gezet?

 

hanneke Paling

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Hanneke paling RdGG,

Op dit moment zijn hiervoor geen concrete doorontwikkelingen gepland. Maar jou vraag is volgens mij een andere vraag dan waar initieel gesteld in dit topic.

Recent zijn we gestart met een nieuwe ideeën pagina op de community. Ik zou je willen vragen om jou idee voor doorontwikkeling daar met ons te delen. Zodat andere klanten ook kunnen aangeven of ze deze behoefte delen door te reageren of te stemmen. 

Je kunt je idee direct delen door hier te klikken. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi, 

Toevallig kom ik zojuist onderstaand idee tegen wat volgens de wens in dit topic ook beschrijft:

Laat dus vooral je stem/reactie achter op dit idee. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring