Vraag

Taak blijft hangen terwijl document al gewijzigd is

  • 3 December 2019
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Badge

In mijn takenlijst staat dat ik een document met controleren. Als ik dit doe krijg ik een melding:

“U hoeft het document niet meer te controleren, omdat de controledatum veranderd is of omdat de instelling die aangeeft wanneer de controledatum nadert veranderd is. “

Dat is feitelijk juist, en dus wil ik die taak uit mijn voorraad werk verwijderen. Maar ik zie nergens hoe ik dat zou moeten doen. Ongetwijfeld is het iets wat ik over het hoofd zie, misschien kunnen jullie me verder op weg helpen?


5 reacties

Reputatie 6

Hoi @John van Stokkum,

 

Ik heb je melding doorgegeven aan de service desk, want dit lijkt een bug te zijn.

Badge +4

Ik krijg een melding van een gebruiker die n.a.v een taak een document naar het archief heeft laten plaatsen. Deze taak is echter nog steeds zichtbaar op de takenlijst van deze gebruiker. Wat is er mogelijk om deze taak te verwijderen??

Hoi @Cécile Stappers,

Waarschijnlijk gaat het bij deze gebruiker om een bericht (notificatie) en niet om een taak. Een bericht verdwijnt nooit automatisch, je dient dit zelf te verwijderen. Je doet dat door op het kruisje bij het bericht te klikken.

Zie ook deze training.

 

Badge +4

Bedankt voor je reactie Inge Kuijpers.

Het betreft>  Taak: Document controleren.

En deze blijft dus al een jaar hangen in de takenlijst van de gebruiker...terwijl het document in t archief zit. Gebruiker krijgt geen keuze voor een kruisje zodat ze deze kan verwijderen.

@Cécile Stappers onze servicedesk pakt dit dan met je op.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring