Beantwoord

Velden van documenten zichtbaar in HTML

  • 15 September 2020
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Wij zijn bezig om Word documenten om te zetten naar HTML. In de Word documenten hebben we een koptekst met daarin o.a. informatie over de evaluatiedatum, autorisator en documentnummer. Nu zou ik graag een aantal van deze gegevens ook zichtbaar willen hebben in het HTML document, dus in de structuur. ik weet niet of dit kan, ik kan niet vinden hoe dit te doen. Hoop dat iemand mij vooruit kan helpen.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 17 September 2020, 09:08

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @m.degroot,

Je kunt in HTML-documenten deze velden niet opnemen. Je kunt de velden wel gebruiken in een afdruksjabloon voor deze documenten.

Reputatie 2
Badge +5

Dank je wel voor de reactie. Ik wist dat ik de velden op kan nemen in een afdruksjabloon, echter willen we zo min mogelijk afdrukken. Had dus gehoopt dat deze ook in een document opgenomen konden worden zodat ze direct zichtbaar zijn als je het document opent.

Reputatie 5
Badge +8

Beste @m.degroot . Je zou ook de gewenste velden kunnen toevoegen in de tooltip, welke zichtbaar is als je bij 'raadplegen' op de titel van een document gaat staan met je cursor. Dat wat je dan zien in de pop-up, kun je zelf instellen via applicatiebeheer - portalen - portalen - zoekinstellingen. Hier staan ook de velden bij die je noemt. Dan zijn ze op die manier ook zichtbaar voor een gebruiker, los van het tabblad eigenschappen.

Reputatie 2
Badge +5

Dank je wel voor de goede toevoeging. Meteen beter ingericht. 

 

Reputatie 2
Badge +5

Dank je wel voor de goede toevoeging. Meteen beter ingericht. 

 

Ondertussen loopt er ook een idee om metadata te kunnen toevoegen/opnemen in een html-document: 

 Misschien ook interessant voor jou?

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring