Vraag

Andere mailinhoud bij toekennen van actiepunt

  • 25 May 2020
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge +7

Als ik in een melding bij een 2de flowpunt een formulier wil laten invullen krijgt deze altijd een mail met de inhoud die standaard is opgegeven bij de eigenschappen van de melding.

Als ik bij de overgang van flowpunt een mail stuur naar die persoon met een mailsjabloon staat in deze mail geen koppeling in naar het in te vullen formulier.

Is er een manier om ervoor te zorgen dat deze persoon maar 1 mail krijgt met een welbepaald mailsjabloon en een link naar het in te vullen formulier.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij kan je eenvoudig een link toevoegen via volgende code:

 

@@case_link@@

 

 

Reputatie 1
Badge +7

@Andrei Hollevoet , dit is niet helemaal wat ik zoek, deze link opent de melding maar niet het formulier wat hij moet invullen en diegene wat het formulier moet invullen krijgt nog steeds 2 mails: eentje welk bij de algemene configuratie van de melding staat en de tweede die gekoppeld is aan de flowovergang. Ik wil dat hij enkel de tweede mail krijgt met een rechtstreekse koppeling naar het in te vullen formulier.

Reputatie 5
Badge +8

Je kan het systeemsjabloon van de mail die verstuurd wordt aanpassen Applicatiebeheer-systeeminstellingen-systeemsjablonen.

Er is echter al een systeemsjabloon waarbij de link naar het in te vullen formulier staat: Actiepunt (formulier invullen) aan mij toegewezen (actienemer).

Deze mail wordt verstuurd aan degene die het formulier moet invullen, althans bij ons...

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring