Beantwoord

iTask - aanpassen onderwerp standaard emails

  • 7 August 2018
  • 3 reacties
  • 460 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Ik zou graag het onderwerp aan willen passen van een standaard automatische email; namelijk: "Er is een actiepunt aan u toegewezen"

Het zou mooi zijn als daar direct het meldingsnummer bij staat en de actie zodat de gebruiker makkelijker kan filteren in zijn mail.. nu moet de gebruiker eerst de mail openen om te zien om welke melding en actie het gaat.



Volgens mij kan ik de onderwerpen van deze standaard mails niet zelf aanpassen of wel?

Groet,
Gerlof Huntelerslag
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 7 August 2018, 14:05

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Gerlof ,

Je kunt het meldingsnummer of andere velden in het onderwerp van het e-mailbericht toevoegen. Dat doe je als volgt:
  • Ga naar Applicatiebeheer > Systeeminstellingen > Systeemsjablonen.
  • Kies in de lijst het betreffende sjabloon.
  • Bij het onderdeel 'Aangepast e-mailbericht' kun je het onderwerp van het e-mailbericht wijzigen.
  • In de uitklaplijst kun je velden selecteren, bijvoorbeeld het meldingsnummer.
  • Door daarna op de knop naast de uitklaplijst te klikken, voeg je dit veld in op de positie van de cursor in het onderwerp.



Zo kun je als onderwerp bijvoorbeeld instellen:

Een actiepunt met betrekking tot melding @@case_number@@ is aan u toegewezen: @@todo_title@@

En dat ziet er in je mailbox dan zo uit:

Reputatie 3
Badge +6
Top, bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Dit linkt erg aan het verzoek van Silvia van Gils: iTask: actiepuntformulier per meldtype

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring