Knop 'Nieuwe actie toevoegen' kunnen uitschakelen

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge +1

Onze aanpak voor incidentmeldingen, is recent veranderd waardoor we niet meer gebruik maken van ‘nieuwe acties toevoegen'. We gebruiken nu enkel gestructureerde formulieren. Sommige gebruikers vergissen zich nog en drukken toch op het plusje. Dit is verwarrend voor gebruikers en heeft geen plaats in de workflow. 

Hoe pakken collega’s dit aan? Naar mijn mening kan dit niet worden uitgeschakeld?

 


3 reacties

Hoi Stijn, de knop om acties toe te voegen kan inderdaad niet worden uitgeschakeld.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi Stijn, de knop om acties toe te voegen kan inderdaad niet worden uitgeschakeld.

Hallo Inge, wij zouden graag instellen dat sommige medewerkers juist de knop wel hebben om een Nieuwe actie toe te kunnen voegen, maar op dit moment is de knop er niet (wel bij de coordinator).

Hoe schakel ik de knop in? Zenya 6.5.

 

Groet, Rudi

Hoi Stijn, de knop om acties toe te voegen kan inderdaad niet worden uitgeschakeld.

Hallo Inge, wij zouden graag instellen dat sommige medewerkers juist de knop wel hebben om een Nieuwe actie toe te kunnen voegen, maar op dit moment is de knop er niet (wel bij de coordinator).

Hoe schakel ik de knop in? Zenya 6.5.

 

Groet, Rudi

 

Hoi Rudi, de knop is alleen beschikbaar voor coördinatoren, je kunt die niet voor andere rollen inschakelen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring