Beantwoord

Labels bij rapportages omgekeerd chronologisch

  • 1 July 2019
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Afgelopen maand hebben wij een hoop nieuwe rapportages gebouwd. Eén van die rapportages ging over een bepaalde sub selectie van meldingen, die we over voorgaande kwartalen wilde tonen om zo de vergelijking te trekken. En natuurlijk deze aan het eind van het jaar tegen het verloop over de kwartalen van het voorgaande jaar te kunnen houden.

Tot onze verbazing worden voorgaande kwartalen echter RECHTS van het huidige getoond. Dit is consistent voor maanden / kwartalen, maar leest naar onze mening verkeerd om.

Een maand rapportage over de voorgaande maanden zou dus "juli, juni, april, maart, februari, januari" zijn, in plaats van links naar rechts chronologisch.

Nadat een gebruiker dit bij mij meldde, heb ik gezocht naar oplossingen om dit om te keren, maar helaas zonder succes. Is dit ergens een instelling? Of is er wellicht een goede reden voor? Wij kunnen toch niet de eerste zijn die hier tegen aan lopen? Heb er hier nog geen discussie over kunnen vinden op de community.

De afbeelding die ik ontving van degene die het ging inrichten:

icon

Antwoord op het topic Marcel Maertens 2 July 2019, 15:43

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @JesseV , dat ziet er inderdaad raar uit. We laten dit door onze servicedesk verder uitzoeken.
Reputatie 3
Badge +4
@JesseV Inmiddels is er een bug aan je melding gekoppelde. ( Bug 60521 )
Badge +2
Jesse, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar aanleiding van de knipsels in je vraag, wat voor rapportages je hebt gemaakt. en hoe je tot deze rapportages bent gekomen. zou je hier iets van wilen delen?

met vriendelijke groet
Arleen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring