Vraag

Mappenstructuur opnemen in Meldingen

  • 16 September 2020
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Wij hebben in Meldingen (iTask) een formulier ingebouwd waarbij (decentrale) documentbeheerders een nieuw document kunnen aanvragen.

Graag zou ik willen dat zij op basis van de mappenstructuur in Documenten kunnen aangeven waar het (nieuwe) document geplaatst moet worden.

Ik heb nu zelf een (hiërarchisch) veld aangemaakt en de huidige mappen structuur 1 voor 1 overgenomen; echter als er iets wijzigt in de mappenstructuur moet ik dit ook weer aanpassen in het veld.


Is het mogelijk om op een bepaalde manier ‘automatisch’ de mappenstructuur in Documenten te kunnen opnemen in/op het meldformulier van Meldingen?


4 reacties

Hoi @Gerlof,

Automatisch overnemen van de mappenstructuur van Documenten in een iTask-veld is helaas niet mogelijk.

Badge +1

Wij hebben in Meldingen (iTask) een formulier ingebouwd waarbij (decentrale) documentbeheerders een nieuw document kunnen aanvragen.

Graag zou ik willen dat zij op basis van de mappenstructuur in Documenten kunnen aangeven waar het (nieuwe) document geplaatst moet worden.

Ik heb nu zelf een (hiërarchisch) veld aangemaakt en de huidige mappen structuur 1 voor 1 overgenomen; echter als er iets wijzigt in de mappenstructuur moet ik dit ook weer aanpassen in het veld.


Is het mogelijk om op een bepaalde manier ‘automatisch’ de mappenstructuur in Documenten te kunnen opnemen in/op het meldformulier van Meldingen?

Hier stoei ik ook altijd mee, dus wordt mogelijk interessant om te volgen

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Gerlof,

Automatisch overnemen van de mappenstructuur van Documenten in een iTask-veld is helaas niet mogelijk.

 

Jammer. Is dit iets wat mogelijk te ontwikkelen is?

En/of zijn er organisaties die dit op een slimmere manier hebben bedacht?

Reputatie 2
Badge +5

Wij lopen hier ook tegenaan bij de aanvraagflow voor documenten die we gebruiken. Dit idee sluit hier ook wat op aan:

 Ik denk dat er in het algemeen meer verbindingen mogelijk moeten zijn tussen module documenten en meldingen, niet?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring