Vraag

Meldformulier (TIM) komt niet binnen nadat voorkeurscoördinator is gewijzigd

  • 25 March 2019
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6
Bij het TIM formulier hebben we de voorkeurscoördinator gewijzigd. Echter, de meldformulieren komen niet bij haar binnen. Kan dit komen doordat het e-mailadres dat achter de knop versturen staat, nog aangepast dient te worden? Zo ja, waar kan ik dit aanpassen.

Want wanneer ik het meldformulier open via iTask zie ik de knop versturen niet in het formulier. Ook bij de eigenschappen van het formulier of het tabblad Algemeen heb ik geen mogelijkheden om het e-mailadres aan te passen.

Maar wanneer ik het meldformulier open via de link achter de koppeling
Applicatiebeheer --> mobiele en externe toegang --> transmuraal melden --> URL (zie afbeeldingen in de bijlage) zie ik de knop versturen wel. Echter deze kan ik niet aanpassen.

Wie kan mij helpen. Ik hoor graag.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
@Margreet de Pree Wij zullen deze melding in ons incidentensysteem registreren, onze servicedesk kan dan controleren of alles goed is ingericht.

Een melding gedaan via een mobiel formulier, komt binnen in 'Meldingen' (iTask) en van daaruit start de workflow. De melding wordt dan toegewezen zoals dat in de workflow is bepaald.
Aan de 'versturen'-knop op het formulier is dus niet direct een e-mailadres gekoppeld.
Reputatie 1
Badge +6
@Marcel Maertens Dank je wel voor je reactie Marcel. Naar de workflow had ik ook gekeken en daar staat de voorkeurscoördinator vermeld. Ik wacht de melding verder af.
Reputatie 5
Badge +8
Volgens mij wordt de melding standaard toegewezen aan de voorkeurscoördinator, en wordt een taak toegewezen in de takenlijst. Als je wilt dat de voorkeurscoördinator ook direct een email notificatie krijgt moet je dat in de wordkflow via een apart email sjabloon bouwen,...dacht ik.
Moet je gewoon even testen "naar jezelf".

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring