Vraag

Meldingen archiveren in plaats van verwijderen

  • 12 April 2019
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Beste INfoland,

Wij hebben alle aanvragen verwerving in iTask. Dit is een vrij ingewikkeld proces met 16 statussen.
Waar wij tegen aan lopen is dat aanvragen ergens in het proces soms om wat voor een reden dan ook gestopt worden of tijdelijk gestopt. Deze aanvragen wil je niet verwijderen, want dan is alle data en info weg, alleen je kunt de aanvraag niet vanuit elke status afsluiten. De meldingen laten staan, vervuild de database, afsluiten is nu heel bewerkelijk omdat je soms wel 5-6 statussen handmatig door moet en alle voorwaarden kunstmatig moet doorlopen.
vraag: zou dit handiger kunnen? Of is het mogelijk een archief voor alle verwijderde meldingen te bouwen net als bij documentbeheer?
Groetjes Nicole
Kwaliteitsadviseur
Ziekenhuis Gelderse Vallei, Ede

3 reacties

Hallo @meulenn ,

De vraag gaat specifiek over de inrichting van jullie uitgebreide meldingstype, een algemeen antwoord is dus lastig.
Misschien is er iets mogelijk met automatische statusovergangen die onder bepaalde voorwaarden uitgevoerd worden? Je kunt daarmee ook statussen automatisch 'overslaan'. Als je er zelf niet uitkomt, wil ik je aanraden om met je accountmanager de mogelijkheden voor eventuele ondersteuning te bespreken.
Dan ben ik nog wel benieuwd waarom er geen archief is voor meldingen? Net zoals voor document beheer?
Badge +3

@meulenn Graag je stem:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring