Vraag

Meldingstype voor Projectaanvragen en opvolging

  • 9 October 2019
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Hallo,

Ik zou graag een meldingstype aanmaken voor het aanvragen, goedkeuren en managen van projecten.

Heeft iemand daar al ervaring mee?

Alvast bedankt,

Stefan

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hallo Stefan,

 

Wij hebben een meldingstype voor het aanvragen en goedkeuren van projectaanvragen. Deze zijn we momenteel overigens wel aan het herzien. Maar als je wilt, kan ik je ons meldingstype wel eens toemailen zodat je eens kunt kijken of je er ideën uit op kunt doen?

 

Hartelijke groet,

Janny Vantricht

 

Reputatie 1
Badge +5

Janny,

 

dit lijkt me wel interessant. Je kan het sturen naar stefan.langers@kela.health.

 

Alvast bedankt,

 

Stefan

Reputatie 6
Badge +7

Wij zijn op dit moment net gestart met de pilot van ons meldtype voor aanvragen, uitvoer en monitoren van projecten. De pilot loopt tot december, waarna we eventuele aanpassingen doen en in januari uitrollen naar de hele afdeling Adviesgroep Procesverbetering en Implementatie.

Reputatie 3
Badge +6

Werken jullie nog steeds met een meldtype voor aanvragen, uitvoeren en monitoren van projecten?

In onze huidige aanvraag ( word) hebben wij een tabel met hierin opsomming van afdeling en mogelijkheid om in te vullen hoeveel uur inzet verwacht wordt, functie en een kolom welke periode de inzet verwacht wordt.

Weten jullie of zoiets in te bouwen is. En dan niet als losse velden?

En willen jullie printscreens delen hoe jullie aanvraag en flow er uitziet?  met eventuele bijhorende formulieren?

 

Alvast dank!

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Rosanne,

 

Ja wij werken er nog steeds mee. Het is vanuit de pilot nu uitgerold voor de hele afdeling. 

We zijn er heel tevreden over. Enige hick-up is nog een ODBC-koppeling die niet lekker werkt maar dat proberen we op te lossen.

 

De onderdelen die jij noemt hebben wij er ook in zitten. Bij ons zijn het wel losse velden op het aanvraagformulier (en enkele op het coördinatorformulier). Waarom zou je dit als tabel en niet als losse velden willen hebben?

Voor de rapportagekant zijn losse velden volgens mij ook handiger.

Als je mij jouw emailadres even in PB stuurt kan ik je wat informatie zoals de flow opsturen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring