Vraag

Registratie en afwikkeling ondernemingsraadvragen via Meldingen

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge +1

Dag iProva gebruikers.

 

Momenteel ben ik druk bezig met de livegang van iProva melden en analyseren. Ik was bezig met de inrichting van het klachtenformulier en dit zette mij aan het denken over het ontwikkelen van een nieuwe type meldformulier, namelijk meldformulier ondernemingsraad.
 

Ik vroeg mij af of binnen andere organisaties al iProva wordt gebruikt voor registratie en afwikkeling van ondernemingsraadvragen.

 

Het lijkt mij een doeltreffend middel om onder andere bepaalde vragen uit te zetten aan verschillende commissies.  

 

Vriendelijke groet,

 

Freddy


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Hindriks,

 

Bedankt voor je vraag! Goed om te horen dat jullie bijna live gaan met melden & analyseren. 

Leuk ook dat je nu alweer bezig bent om te kijken naar mogelijkheden om deze module nog breder in jullie organisatie in te zetten.
Het mooie is dat je binnen melden & analyseren zelf kunt bepalen hoe je de formulieren en de workflow inricht. Ikzelf ben niet bekend met een voorbeeld voor dit onderwerp, maar ben wel benieuwd of dit al eerder is ingericht door klanten!

 

Ik zou vooral willen zeggen ga starten met de inrichting en je als vragen hebt over bepaalde mogelijkheden of opties laat het dan vooral hier op de community weten. Ben benieuwd naar het resultaat!

Badge +1

In overleg met de gehele ondernemingsraad heb ik inmiddels voorgesteld een meldingsformulier te maken. Mocht het resulteren tot een praktische uitwerking dan zal ik dit uiteraard delen :wink:

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring