Relaties tussen meldingen kunnen niet niet meer 'losgekoppeld' worden

  • 13 June 2019
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
'Meldingen' (iTask) heeft de functionaliteit om meldingen te kunnen linken (via RELATIES). Nuttige en zelfs Nodige functionaliteit bij ons.
Tot onze grote ontsteltenis stellen we vast dat er geen mogelijkheid bestaat (bevestigd door Infoland) om een gelegde link (relatie) te wijzigen of ongedaan te maken

Zijn er anderen die die RELATIES gebruiken ? hoe gaan jullie hiermee om dan ?

(ter info onze USER CASE : wij hebben een meldingstype voor 'Veiligheidsincidenten' en een ander meldingstype met 'Acties voor Veiligheid' : wij willen per 'incident' kunnen aangeven welke 'acties' hiervoor zijn opgesteld en hoe het zit met de voortgang van deze 'acties')

bedankt bij voorbaat voor jullie reacties !

7 reacties

Reputatie 6
Hoi @PASCALE HUP,

Het is wel mogelijk om relaties los te koppelen. Je ziet de een icoontje in de verwante meldingen. Wanneer je daar op klikt verbreek je de relatie.

Reputatie 2
Badge +3
top, dit is goed nieuws

dit lijkt enkel te kunnen voor 'verwante' meldingen, maar waarom niet voor 'gelinkte' meldingen ?
en voor hoofd en submeldingen ?

hieronder vb wel blijkbaar want 'verwante' melding :

maar niet voor 'gelinkte' meldingen en/of submeldingen (nochtans de functionaliteit die we meest willen gebruiken) ?

en hoe kan de rechten hierrond opstellen zodat coordinatoren dit ook kunnen doen ?
(zie screenshots in bijlage)

bedankt bij voorbaat

Reputatie 6

'Gelinkte' meldingen (dus meldingen die je samengevoegd hebt), heb je gelijk aan elkaar gemaakt. Het loskoppelen heeft daarom grote gevolgenĀ als er al zaken in de workflow zijn gedaan.

Submeldingen blijven altijd aan de hoofdmeldingen hangen omdat ze vanuit de hoofdmelding zijn gestart, en daardoor bij elkaar horen.

Reputatie 2
Badge +3
ok, bedankt, dus het kan enkel voor 'verwante' meldingen als ik goed begrijp
Reputatie 6
ok, bedankt, dus het kan enkel voor 'verwante' meldingen als ik goed begrijp
Klopt!
Reputatie 2
Badge +3
dag Koen, hoe kan ik rapporteren rond 'verwante' meldingen ?

nl hoe kan ik via een rapport zien welke meldingen (in mijn geval safety incidenten), verwante meldingen hebben (in mijn geval safety acties) ?

bedankt bij voorbaat
Reputatie 6
Het is op dit moment niet mogelijk om via rapportage te zien hoeveel (of welke) verwante meldingen er hangen aan een melding.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring