Beantwoord

Tekst actiepunt 'formulier invullen' wijzigen

  • 16 March 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Ik zou graag de tekst in het actiepunt ‘formulier invullen’ willen wijzigen alleen voor een specifiek meldingstype. Echter lukt me dit niet.

Ik kan wel het systeemsjabloon wijzigen, maar dan wijzig ik de tekst voor alle meldingstype.

Het probleem is nl dat ik uitleg wil geven waarom men het actiepunt krijgt (inclusief link naar de procedure in iDoc). Dit is in het huidige sjabloon niet geheel duidelijk.

Wanneer ik het huidige systeemsjabloon in stand laat en in de workflow een e-mail laat verzenden naar de actienemer, dan krijgt men 2 mailnotificaties (actiepunt + workflowmail). daarnaast staat in het actiepunt in het takenoverzicht de tekst van de mail niet.

Heeft er iemand een oplossing voor het probleem of is wat ik wil niet mogelijk?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 16 March 2020, 16:22

Bekijk origineel

2 reacties

Je zou het volgende kunnen doen:

  • Maak een globaal veld van type ‘tekst met opmaak'.
  • Laat in de workflow bij een statusovergang een actie uitvoeren om de veldwaarde van dit veld in te stellen. Hier zet je dan de tekst in die voor dit meldingstype van toepassing is (met de verwijzing naar het document).
    Eventueel kun je nog verschillende teksten maken d.m.v. meerdere acties met elk hun eigen voorwaarden.
  • In het systeemsjabloon voor ‘actie formulier invullen’ kun je nu dit tekstveld opnemen.
Reputatie 5
Badge +8

Dank je wel Inge. Het werkt!

Dat ik daar niet zelf aan gedacht had...:thinking:

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring