Vraag

Tijdsslot op meldingen

  • 15 June 2020
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge +3

Wij werken momenteel aan een nieuw meldformulier. Daarbij stellen wij ons de vraag of het mogelijk is om bv. het invullen van het formulier enkel toe te laten tussen bepaalde tijdstippen (bv. tussen 07:00-14:00), of om het bv. alle formulieren die na 14u worden ingediend, pas de dag erna te laten doorstromen naar de coördinator?

 


3 reacties

Reputatie 6

Hoi @JolienRaes 

Waarom wil je dit doen?

Badge +3

Er wordt momenteel een meldingstype ontwikkeld voor de aanvraag van medewerkers mobiel team (zie ook mijn ander topic daarrond). In dat geval zou er bv. afgesproken worden dat alle aanvragen voor 14u moeten gebeuren, opdat de coördinator nog voldoende tijd heeft om de aanvragen te verwerken.

Het kan perfect opgevangen worden door simpelweg niet naar de aanvragen te kijken na 14u, maar misschien was het mogelijk om het formulier maar tot dan open te stellen, of door de aanvragen ‘on hold’ te houden in een bepaalde status ‘in aanvraag' tot de volgende dag en dan pas naar bv. een status 'aangevraagd' te sturen.

Het werken met ‘tijd' in meldingen is voor mij nog onbekend terrein, vandaar de vraag :) 

Reputatie 6

Er is geen mogelijkheid in de software om dit te kunnen doen, en ik voorzie dit ook niet snel in de software komen. Het overgrote deel van de klanten die gebruikt maakt van deze module doet dat voor dingen die eigenlijk altijd ingelegd moeten kunnen worden, zeker omdat anders de interne meldingsbereidheid omlaag gaat.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring