Vraag

Aanpassen van Vragenlijsten voor RI&E wanneer deze niet permanent open staan

  • 24 June 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge +2

Wij hebben de RI&E in de Vragenlijsten module van iProva. Op dit moment hebben we de vragenlijsten permanent openstaan bij ongeveer 100 gebruikers. Op elk willekeurig tijdstip kunnen zij de vragenlijst aanpassen. Zij vullen een reeds ingevulde vragenlijst voor hun afdeling steeds aan. Door het nieuwe licentiemodel willen we eigenlijk de vragenlijsten niet meer permanent open laten staan maar 1x per jaar aanbieden. Ik vraag me af of de gebruikers dan nog wel een reeds ingevulde vragenlijst kunnen aanpassen? Of moeten ze dan een nieuwe vragenlijst aanmaken?

 

Alvast dank voor jullie reacties.

Nathalie Allen

Haaglanden Medisch Centrum


1 reactie

Reputatie 6

Hoi @Nathalie, welkom op de community!

Het is wel mogelijk om naar je oude ingevulde vragenlijst te gaan, maar je moet daarvoor wil (minimaal) leesrechten hebben op de vragenlijst. Daarmee zie je gelijk alle resultaten, en niet alleen die van jezelf. Maar specifiek ‘vragenlijsten die ik heb ingevuld', dat kun je niet doen.

Nadeel van het aanpassen van een ingevulde vragenlijsten is ook dat je dan geen historiek hebt (al hangt dat natuurlijk af van welk doel je hebt, of dat erg is).

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring