De komende periode willen we graag meerdere vragenlijsten uit gaan zetten onder alle medewerkers. Niets nieuws…
Maar deze keer willen we een combinatie die we niet eerder hebben gedaan;
Een annonieme vragenlijst waarbij het van belang is de organisatie eenheid (OE) van de medewerker wél vast te leggen.
Nu is dit natuurlijk simpel genoeg; je zet em in de filters erbij indien nodig, of anders gewoon op het voorblad door OE's toe te voegen en verplicht te maken.
Echter toont dit dan ALLE OE's. Tja, dat verwacht je eigenlijk ergens natuurlijk ook, maar dit is een probleem:
- We hebben (op aanraden van trainer
@Chaim Leunissen ) zo b.v. _Inactieve afdelingen. Hier hebben we ook werkelijk één afdeling momenteel gestald staan die even niet mee doet met meldingen. Ook hebben we een zelfde niveau _tijdelijke commissie, als placeholder voor b.v. Tracers gekoppelde verbeterpunten die later na overleg bij een commissie moeten worden ondergebracht. - We hebben dus commissies in de OE's opgenomen. Omdat deze soms eigenaar zijn van verbeterpunten, of verantwoordelijk zijn voor accreditatie trajecten die we in iProva borgen.
- Er zijn een aantal “extra” OE's zoals buitenterrein, of onderhoudsruimtes. Deze zijn alleen voor bepaalde meldingstypen geactiveerd. Omdat deze b.v. voor Agressie en Geweld of ARBO meldingen noodzakelijk zijn.
We hebben dus op deze manier voor planning en voornamelijk iTask een aantal OE's in het systeem staan die puur en alleen voor die situaties van toepassing zijn.
Maar deze worden allemaal getoond aan de gebruiker bij de vragenlijst. En we willen graag de afdeling van de gebruiker vastleggen, niet de commissie waar ze ook in deelnemen.
Nu is het mogelijk om een vragenlijst te starten op OE's, en dan zo aan te geven dat je voor een aantal afdelingen wél meldingen toestaat (door daar iedereen als invuller aan te merken). Maar met die aanpak kan er uiteindelijk maar één ingevulde vragenlijst bestaan per afdeling.
We zouden dus graag iets doen waardoor we selectief OE's kunnen inzetten op de startpagina van een medewerker-type vragenlijst.
Nu ben ik een tijdje niet heel actief bezig geweest met deze module, dus het kan zijn dat er opties zijn die ik over het hoofd zie… Heeft iemand hier een oplossing voor?