Beantwoord

Rapport inplannen en resultaat verzenden naar ingesteld emailadres?

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Is er een mogelijkheid om een bestaande rapportage in te plannen (bijv. wekelijks op een vast tijdstip) en het resultaat daarvan dan door te mailen naar een vooraf ingesteld mailadres ?

(geen verband met ‘gerelateerde topics’, maar kan dat niet verwijderen)

 

Dirk

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 6 April 2021, 10:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

De meeste rapporten, zeker wekelijkse, vereisen input bij het uitvoeren. Je kunt natuurlijk een taakschema maken met daarin beschreven dat het rapport uitgevoerd moet worden en naar e-mailadres X gestuurd. Het is wellicht ook het overwegen waard om naar de mogelijkheden van management info in portalen te kijken. Daar kun je namelijk rapportages maken die altijd gerelateerd zijn aan de huidige datum, en dus ‘meebewegen’.

Het is niet mogelijk om volledig geautomatiseerd rapporten uit te voeren en te mailen.

Badge

Beste Job,

 

Ik vroeg mij af of het geautomatiseerd versturen van rapporten op de ontwikkelagenda van Zenya staat? Of wellicht al in ontwikkeling is?

Ik ben bekend met Inception waar dit wel mogelijk is. Het zou voor mij namelijk wel schelen als ik maandelijks de rapporten geautomatiseerd kan versturen ipv handmatig via mail. 

 

Met vriendelijke groet,

Monique van Weeren

Reputatie 5

Hoi Monique,

Dank je voor het inleggen van dit idee: 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring