Vraag

Relatie tussen verbetermaatregel en audit

  • 28 January 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Als ik vanuit een incidentmelding een verbetermaatregel inleg, dan kan ik dat zien op het tabblad relaties omdat we dat zo hebben ingericht.

Nu zou ik die relatie ook willen zien als ik vanuit een audit een verbetermaatregel inleg. Nu kan ik wel bij de audit alle verbetermaatregelen zien. Maar als mijn ingang de verbetermaatregel is, zie ik op het tabblad relaties niet dat een audit (en welke audit) de bron is. Ik kan de relatie nu niet leggen omdat audit geen meldtype is.

Nu heb ik wel per toeval ontdekt, dat als ik de titel van de audit kopieer en plak in de verbetermaatregel ik automatisch een link krijg naar de audit (dat is al leuk:slight_smile: ) ,maar nog leuker zou zijn als ik die link op het tabblad relaties zou zien. Dat maakt het namelijk nog logischer.

Ziet iemand mogelijkheden om dat te realiseren?

Groetjes,

Inge

 


4 reacties

Hoi @Stefan Langers, volgens mijn overzicht is de bug opgelost in versie 6.0.2.

Reputatie 1
Badge +5

@Inge Kuijpers is deze bug al opgelost en zo ja in welke versie?

 

Vriendelijke groeten,

 

Stefan

Badge +1

Beste Inge,

Wij zouden eveneens graag vanuit de verbetermaatregel de relatie zien met de audit.

Gaan de topic van Inge volgen en hopen dat de bug snel is opgelost :relaxed:

Mvg

Ilse

 

Hoi @Inge Herfs,

Dat je de relatie met de audit niet ziet bij de melding is een bug in de software. Ik zet je opmerking door naar de servicedesk zodat je de status van deze bug kunt volgen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring