Vragenlijst - HACCP voorbeeld

  • 13 June 2018
  • 6 reacties
  • 928 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Voor de liefhebbers of aanwezigen bij mijn presentatie op de iCumulusdag in de bijlage het voorbeeld van de Audit vragenlijst t.a.v. HACCP binnen MeanderGroep.

Het is een exportbestand in xml formaat welk je direct kunt importeren in de iProva module iCheck.
Wellicht wil je hem na enige aanpassing gebruiken binnen je eigen organisatie, succes ermee. ZIE BIJLAGE

Zie ook de andere topics hierover KLIK op de beide links :
Presentatie
Kennis


6 reacties

Reputatie 6
Welkom op de community Emile. Fijn dat je je kennis met ons komt delen!
Badge

Voor de liefhebbers of aanwezigen bij mijn presentatie op de iCumulusdag in de bijlage het voorbeeld van de Audit vragenlijst t.a.v. HACCP binnen MeanderGroep.

Het is een exportbestand in xml formaat welk je direct kunt importeren in de iProva module iCheck.
Wellicht wil je hem na enige aanpassing gebruiken binnen je eigen organisatie, succes ermee. ZIE BIJLAGE

Zie ook de andere topics hierover KLIK op de beide links :PresentatieKennis

 


Beste Emile

Ik was er bij tijdens je presentatie, Top 👍hoe je in een korte en met eenvoud hebt laten zien hoe eenvoudig je iCheck voor veel verschillende meetdoeleinden in jullie organisatie kan inzetten. Een mooi voorbeeld voor andere organisatie die van jullie kennis gebruik kunnen maken, daarmee zeer fijn dat je direct op de Community je kennis wilt openstellen voor anderen!

 

Reputatie 4
Badge +6

Beste Emile,

Wij maken sinds kort gebruik van iCheck. Ik kwam dit bericht van je tegen en ben benieuwd naar hoe jullie HACCP audit vragenlijst in iCheck eruit ziet. Het lukt mij echter niet om het exportbestand in xml formaat te importeren in iCheck. Nu is dit bestand al 2 jaar oud. Heb jij misschien een recentere versie waarmee ik het zou kunnen proberen?

Alvast bedankt.

Gr Diana de Pauw

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Diana,

In de bijlage nogmaals de huidige versie, wellicht lukt het nu wel.

Groet, Emile.

Reputatie 4
Badge +6

Dank je wel @Emile Korver het is nu wel gelukt.

Groet Diana

Reputatie 5
Badge +8

:innocent:  Klasse

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring