Vraag

Vragenlijst: in word-export wordt de titel van een pagina weergegeven terwijl voorwaardelijk

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Ik heb een iCheck-vragenlijst waarbij een volledige pagina met vragen getoond wordt op basis van 1 voorwaardelijke vraag.
Wanneer er op de voorwaardelijke vraag 'ja' geantwoord wordt, wordt de pagina met de vragen getoond en kunnen de vragen op deze pagina ingevuld worden.
Wanneer op de voorwaardelijke vraag 'nee' geantwoord wordt dan wordt de pagina met vragen niet getoond en gaat men verder met de pagina daaropvolgend. De melder ziet hierdoor alleen de vragen die relevant zijn.
So far so good...

Echter worden de titel en de toelichting van de pagina wel getoond in de word-export van een ingevulde vragenlijst, wanneer de voorwaardelijke vraag toch met 'nee' beantwoord is. De vragen zie je niet in deze export.

Hieronder de afbeelding ter verduidelijking:
Voorwaardelijke vraag: Wilt u nog een pagina geneesmiddelenkamer / dubbelpotsysteem invullen?
Titel van de pagina: Geneesmiddelenkamer / dubbelpotsysteem 2
Toelichting: Geneesmiddelen; opslag en beheer buiten de ziekenhuisapotheek (017534) <-- dit is een link naar een document



Ik zou graag hebben dat ook de titel en toelichting van de pagina net als de vragen in de word-export niet zichtbaar zijn als er geen vragen van deze pagina ingevuld zijn.
Is dit in de toekomst mogelijk of kan ik dat nu al instellen?

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

wij hebben hetzelfde ondervonden en is ook vervelend bij ons

 

in het algemeen is business bij ons niet tevreden met het WORD document : deze is heel generiek en niet zo ‘ergonomisch’ opgebouwd. We zouden willen dat we de mogelijkheid hadden om dit document via een template aan onze noden kunnen aanpassen : wij moeten vb het resultaat van onze ‘audit’ (via vragenlijst gemaakt) in een rapport naar de externe partijen (onze contractor firma’s moeten kunnen doorsturen en daarvoor is het amper bruikbaar)

→ Zijn er andere met deze nood ?

 

bedankt bij voorbaat

Reputatie 7
Hoi Jeske,

Dit lijkt een bug te zijn. Ik heb dit doorgegeven aan de service desk en zij zullen dit verder met je gaan oppakken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring