Beantwoord

Waarom vind ik een specifieke vragenlijst niet in het overzicht als ik een hyperlink wil aanmaken?

  • 27 January 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Ik wil via “hyperlink maken” een link aanmaken naar een vragenlijst, zodat ik deze aan mensen kan versturen om in te vullen. Dan staat er een overzicht met te kiezen vragenlijsten, maar daar staat de betreffende vragenlijst niet tussen. Ik heb hem gewoon gemaakt en geactiveerd en rechten toebedeeld, enz. Om te testen heb ik zelfs een vragenlijstonderzoek ingericht, maar ook deze komt niet in de lijst van te kiezen opties te staan. Doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt!

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 27 January 2020, 13:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Gaat het om een medewerkersvragenlijst, met de optie dat deze alleen door de medewerker zelf ingevuld kan worden? Voor dit type zijn namelijk een aantal uitzonderingen van toepassing. Ze zijn eigenlijk alleen bedoeld om te gebruiken in de context van een vragenlijstonderzoek, of een taakschema.

 

Zo ja, wat wil je bevragen? Is medewerker daarvoor wel het mist geschikte type?

 

NB: het type vragenlijst zou moeten zeggen waarover de vragenlijst gaat, bijvoorbeeld een client, een organisatie-eenheid of een kaart uit een kaartenbak.

Reputatie 3
Badge +7

Ah, dat zou de verklaring kunnen zijn. Het gaat inderdaad om een medewerkersvragenlijst. We willen bijvoorbeeld uitvragen op welke manier door de medewerker gemaakte reiskosten vergoed worden. En net nog één waarbij we willen weten op welke manier een bepaald proces geëvalueerd en geborgd wordt. Naar mijn idee moeten we dit bevragen bij de medewerkers en niet per cliënt of organisatie-onderdeel. Maar als ik door deze beperking geen hyperlink kan maken, moet ik er toch een ander type vragenlijst van maken.

Reputatie 5

Het klinkt mij alsof de medewerker dat niet voor zichzelf invult, maar dat iemand anders dat (ook) kan invullen. Dat zou betekenen dat je de optie wie de vragenlijst invult als volgt moet instellen:

(als je dat doet kun je ook bij de vragenlijst gewoon op invullen klikken, en kun je een link maken naar het invullen van deze vragenlijst.)

 

Reputatie 2
Badge +6

Kan ik hierop aanhaken met een vervolgvraag? Kan ik de link zoals hierboven beschreven door Job ook gebruiken om de vragenlijst nog een keer onder de aandacht te brengen in een nieuwsbrief?

Wij willen graag anoniem een enquête houden onder alle medewerkers en om de respons te vergroten zouden we graag behalve de mail uit Zenya/ taak een link meesturen in een nieuwsbrief. Kunnen we dat op deze manier doen?

Met vriendelijke groet,

Rinske

RIBW K/AM

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring