Vraag

Hoe verbeteractieformulier (iTask) aan beheersmaatregel (iRisk) koppelen?

  • 9 October 2019
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoe kan ik een bepaald verbeteractieformulier, aangemaakt in iTask, aan een bepaalde beheersmaatregel (preventief of correctief) koppelen?
Indien ik de wizard volg en een beheersmaatregel wil toevoegen, kan ik in stap 4 "verwijzingen en verbetermaatregelen" een verbetermaatregel toevoegen met behulp van het "+" teken.
Vervolgens selecteer ik bij "meldingen", nieuwe melding en krijg ik onderstaand bericht nog voor ik kan aanduiden welk type melding ik wens te selecteren.


Nieuwe melding inleggen
U kunt pas verder als u het inleggen van uw melding voltooid heeft.
Een nieuw venster zal worden geopend. Met dit venster kunt u een nieuwe melding inleggen. Een verwijzing naar de melding zal worden aangemaakt als de melding wordt verzonden.

Het is mogelijk dat door beveiligingsinstellingen van uw browser het venster niet automatisch wordt geopend. In dat geval kunt nu hier klikken om het handmatig te openen.

1 reactie

Hoi @Lieve Opsomer,

Als het goed is, wordt het meldformulier voor de verbetermaatregel geopend. Als dat niet gebeurt (omdat de browser dit tegenhoud vanwege beveiliging), kun je het formulier alsnog openen door op de link in het bericht te klikken.
Als dat ook niet werkt, neem dan contact op met de servicedesk.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring