Vraag

iQualify training - foutmelding bij scorm bestand toevoegen

  • 15 January 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Badge +2

Goededag,

Wij zouden graag onze Powerpoint trainingen omzetten in Scorm bestanden zodat we deze kunnen toevoegen als training in iQualify.

Nou krijgen we alleen onderstaande foutmelding, iemand een idee hoe dit op te lossen?

 


4 reacties

Badge

Ik heb deze foutmelding al om meerdere redenenen gekregen; Hier of daar een woord of bijlage met een accent, wat iQualify om één of andere over valt.  of een animatie die niet goed loopt, of een test die in je scorm zit die niet weggeschreven raakt. 

 

Wat al enkele malen geholpen heeft is opslaan onder vorm scorm2004

 

Vaak zit het probleem ergens in een detail. Als ik geen keuze heb test ik door steeds een slide toe te voegen en om te zetten tot ik de slide vind waar de issue zit. Maar daar ben je wel even mee zoet jammer genoeg. 

 

 

 

Reputatie 5

@D.Bokx In de komende release 5.6.2 is een bugfix opgenomen om problemen met speciale karakters in de naam van het bestand te voorkomen. Ik weet niet of hiermee ook het probleem is opgelost dat jij ervaart. Je zou kunnen proberen om de naam van het zip bestand aan te passen naar bijv. 1.zip om te kijken of het uploaden dan wel lukt. Als dat het geval is zal de bugfix je probleem waarschijnlijk ook oplossen.

Badge +2

@CRBR  Bedankt voor je reactie. het bestand opslaan als scorm2004 helpt helaas niet.

Slide voor slide checken zal wel echt onze laatste optie zijn , hoop het eigenlijk niet hebben er namelijk nogal veel.

 

@Thomas de Groot ook bedankt voor je reactie, helaas werkt het bestand 1.zip noemen ook niet, krijg nog steeds dezelfde fout melding.

Reputatie 5

@D.Bokx, ik heb er een servicedeskmelding van gemaakt. Zou je het bestand willen mailen naar servicedesk@infoland.nl zodat we het verder kunnen onderzoeken?

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring