Actie 'e-mail sturen naar manager van melder' bij statusovergang

  • 29 November 2018
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6
  • Niet actieve gebruiker
  • 57 reacties
Bij een status overgang in iTask heb je de mogelijkheid om een E-mailbericht te versturen. Je kan hier aanvinken dat je de mail naar 'de manager van de melding' wilt sturen. Heeft iemand hier ervaring mee en waar kan ik instellen wie de manager van de melder is?
wij hebben bij de Verbetermaatregel nu ingesteld dat de managers als lezer zijn ingesteld. Dit beperkt dan deze optie om bijv de beleidsmedewerkers als lezer in te stellen. die zitten weer niet te wachten op de mailberichten.

4 reacties

Hallo @Jenny, welkom op de community.

waar kan ik instellen wie de manager van de melder is?
Je kunt de manager van een melder (een gebruiker) instellen bij het gebruikersaccount. Via Applicatiebeheer > Gebruikers en gebruikersgroepen > Gebruikers kun je bij gebruikers de manager toevoegen.
Je kunt dit ook voor meerdere gebruikers tegelijk doen, je kiest dan de gebruikers uit de lijst en klikt daarna op de knop Wijzigen - Eigenschappen wijzigen.
Reputatie 2
Badge +6
Dat is goed te weten maar om dit nu voor een kleine 5000 mensen te gaan instellen is een beetje veel werk.
Reputatie 2
Badge +1
Dat is goed te weten maar om dit nu voor een kleine 5000 mensen te gaan instellen is een beetje veel werk.

Wellicht een optie om te kijken of deze informatie gesynchroniseerd kan worden met iSync? Wij synchroniseren bijv. telefoonnummer e.d. ook mee. Als de organisatie de manager netjes heeft ingeregeld, kan het (technisch gezien) volgens mij dus automatisch..
Reputatie 2
Badge +6
Dat klinkt goed Thomas. Ik zal eens navragen in hoeverre dat in onze organisatie mogelijk is. We zien nu alleen de naam en email adres. Ga ermee aan de slag.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring