Beantwoord

Documentgegevens / documenteigenschappen t.b.v. gebruikers

  • 13 December 2018
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Na het opvragen van een document kan de gebruiker via het tabblad "meer" een aantal documentgegevens bekijken. Kan ik als beheerder zelf bepalen welke documentgegevens hier worden getoond? Zo ja, waar kan ik dat aanpassen?
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 13 December 2018, 10:42

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Heidi Op het Veld , welkom op de community!

Je kunt per documentmap bepalen welke gegevens je wilt tonen bij een document.
Als je naar de map gaat en vervolgens naar de mapeingenschappen, dan kun je dat op het tabblad 'Velden' instellen.
Je ziet daar een overzicht van de beschikbare velden en een kolom 'Tonen op het web'. Velden waarbij 'Tonen op het web' is aangevinkt, worden bij de weergave van het document getoond.

Reputatie 2
Badge +4
Inge, dank voor de snelle reactie!
Ik zou graag bij de documentgegevens opnemen: "datum laatste wijziging" of "meest recente beoordelingsdatum" of iets van die strekking. Nu kunnen gebruikers de publicatiedatum zien plus de datum van eerstvolgende periodieke controle. Als een document bij de periodieke controle ongewijzigd gehandhaafd wordt, ontstaat er een erg groot tijdvak tussen publicatie- en controle-datum, waardoor de indruk ontstaat dat een document jarenlang onbeoordeeld is. Ik wil graag voor de gebruiker zichtbaar maken dat een document tussentijds wel aan bod is geweest.

Bij "velden" zie ik een dergelijke optie - of een instructie daartoe - niet terug.

@Heidi Op het Veld

kijk ook eens bij het topic over de controledatum, is dat wat je bedoelt?

Reputatie 2
Badge +4
Inge, dat is precies wat ik bedoel. Ik hou de ontwikkeling ervan in de gaten. Merci.
Reputatie 5
Badge +5

Per versie 6.3.0 is de "Details”-knop niet langer verborgen achter de "Meer”-knop!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring