Vraag

Formulier invullen als optie toevoegen aan WAT MOET IK DOEN tabel.

  • 27 August 2018
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
Op dit moment is het NIET mogelijk om een workflowformulier toe te voegen aan de WAT MOET IK DOEN tabel in iTask. Het invullen van een workflowformulier staat nu onder de acties.
Om het voor onze medewerkers nog makkelijker te maken zouden we graag alle mogelijke taken voor een medewerker of coördinator toe willen voegen. Het invullen van het coördinatorformulier kan wel aan de tabel worden toegevoegd maar voor het invullen van een workflowformulier kan alleen een actie toegevoegd worden en geen link naar het formulier zelf.
Ook zou het fijn zijn als de knop uitgegrijsd wordt wanneer de taak volbracht is.

Ik los dit nu op door in de tabel een regel toe te voegen waarin ik de medewerker verwijs naar de acties. Echter om deze regel te tonen moet hier een actie aan toegevoegd worden en dat is nu noodgedwongen lees de melding. Maar dat is natuurlijk niet wat ik wil.

2 reacties

Reputatie 4
Hoi @annemari.eichholtz,

Allereerst excuses voor de late reactie. De reden dat het niet mogelijk is om een actie toe te voegen aan de wat-moet-ik-doen-tabel om een actiepunt af te handelen (nog los van het feit of het gaat om een actiepunt, of een actiepunt om een formulier in te vullen) is omdat we de wat-moet-ik-doen-tabel hebben gemaakt voor de coödinatoren.

We hebben daarbij onderscheid gemaakt tussen actienemers in een melding (die kunnen werken vanuit de lijst van actiepunten) en coördinatoren (die werken vanuit de wat-moet-ik-doen-tabel).

Wat ik begrijp uit jouw verhaal is dat bij jullie zowel de actienemers als de coördinatoren graag gebruik willen maken van de wat-moet-ik-doen-tabel, klopt dat?
Reputatie 2
Badge +1
Ik spring hier graag even op in.

https://

Ik weet natuurlijk niet of Annemari precies hetzelfde bedoelt, maar ik zou het heel fijn vinden als er in de rechterkolom ook een link kan komen met de genoemde actie. (Formulier 'ernst en frequentie'/ Keuze PRISMA analyse')
Inderdaad de losse acties ook opnemen in de tabel.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring