Notities bij meldingen kunnen bijwerken

  • 14 August 2018
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Coördinatoren van (VIM-)meldingen maken gebruik van o.a. het notitieveld onder het tabblad Extra info. Eenmaal aangemaakt, kan een item van dit type echter niet bijgewerkt worden, maar moet een nieuw item aangemaakt worden. Dit wordt als vervelend ervaren, omdat het minder overzicht biedt.
Zou dit type Extra info daarom niet zo aangepast kunnen worden, dat je het nog kunt bijwerken?
Als er andere oplossingen voor dit probleem zijn, hoor ik ze ook graag.

4 reacties

Als alternatief voor het tabblad 'Notities' zou je ook een notitieveld op het coördinatorformulier kunnen zetten. Je kunt daarvoor dan een tekstveld gebruiken. Coördinatoren kunnen het formulier dan invullen en dit tekstveld bijwerken.
Reputatie 4
Badge +7
Hallo Inge,
Dank voor je suggestie, ga ik even over nadenken en met wat mensen bespreken!
Reputatie 5
Volgens mij zou er wel een wijzigen-knop bij de details van een notitie horen te zijn. In ieder geval kun je door in de lijst met de rechter muisknop op een notitie te klikken de notitie wel wijzigen (mits je rechten daartoe hebt):

Reputatie 4
Badge +7
Hartelijk dank voor deze tip! Op zich vind ik het wel vreemd dat je de 'wijzigen' knop niet ziet wanneer je het item opent, maar hier kunnen we in ieder geval mee uit de voeten!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring