Vraag

Autorisatie op managementrapportage

  • 1 September 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Badge +1

Ik ben pas sinds kort applicatiebeheerder van Iprova en vind het lastig om rechten op de juiste manier toe te kennen.

 

Ik krijg het verzoek om aan gebruiker A de rechten voor de managementrapportages toe te kennen.

Hierbij wordt zelfs de naam van gebruiker B doorgegeven van wie gebruiker A de taak overneemt. Hoe weet ik zeker dat alle rechten gelijk staan. Is het voldoende om alleen bij ‘gebruikers’ de tabs te vergelijken of worden elders ook nog rechten toegekend zonder dat je dat bij een gebruiker terug ziet.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Beste,

 

rechten op manangement informatie stel je in bij de rechten op portalen.

Let op, als die persoon dezelfde informatie dient te zien, dienen alle rechten ook gelijk geplaatst te worden op de verschillende meldingstypes/vragenlijsten.

Badge +1

Hallo Inge,

Dat zou kunnen, maar ik vroeg me af of het ook zo kan zijn dat iemand de tegel ‘Management informatie’ niet eens ziet. Door rechten van beide gebruikers te vergelijken zou ik de conclusie kunnen trekken dat ze hetzelfde zien en kunnen. Maar is dat zo?

Hoi @pbies, welkom op de Infoland Community!

Gaat je vraag over de diagrammen achter de knop ‘Management Info’ op het portaal?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring