Rapport of overzicht links naar (externe) webpagina's

  • 5 February 2020
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Badge +1

Hallo,

Zojuist kom ik er per toeval achter dat ook in de aanbevolen links veelvuldig gebruik is gemaakt van linken naar externe webpagina's. Is er een overzicht uit het systeem te halen waarin ik kan terug vinden waar en welke link we naar (externe) webpagina's gebruiken? 

Vraag voor andere organisaties; Hoe gaan jullie om met verwijzingen naar externe webpagina's. Wie heeft het beheer hierop en controleert of deze link nog kloppend is?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Bij ons maakt alleen de beheerder links naar externe websites direct zichtbaar bij zoeken, zoals bv. “Zorg voor Beter” /  “Vilans” zichtbaar voor alle medewerkers, op basis van gegevens uit Feedback over zoeken / zoeken beheer /Niet gevonden / nieuwsbrieven met interessante links etc.

Zodoende ligt daar ook het beheer. Een overzicht uit het systeem halen zie ik ook niet zo snel, maar waar zou je dat voor nodig hebben ? Men meld zich meestal wel als een link niet werkt !

Je kunt ook eventueel gebruikte links via een verzameling bundelen en aanbieden op de portal zichtbaar achter de tegel Raadplegen - of een aparte portal voor websites inrichten !

Wellicht heb je hier iets aan :sunglasses:

Reputatie 2
Badge +3

Hier geen beheer. we updaten ze als het document aan revisie toe is (of er een opmerking is)

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring