Beantwoord

Één vraag meerdere labels geven (iQualify)

  • 8 May 2019
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Ik ben in IQualify bezig met het aanmaken van een database van vragen voor verschillende toetsen voor verschillende locaties binnen het bedrijf. Ik heb de volgende labels aangemaakt:

EHS
Plant
Arbo en Veiligheid
Milieu
Security
DC
Arbo en Veiligheid
Milieu
Security

Er zijn vragen die van toepassing zijn op het beide locaties maar er zijn ook vragen die specifiek voor 1 locatie zijn. Nu wil ik de vragen die voor beide locaties van toepassing zijn 2 labels geven zodat ze makkelijk toe zijn te voegen binnen de gelijknamige vragenpool en de mogelijk kleiner is dat de verkeerde vragen in een toets worden toegevoegd.

Is er een mogelijkheid om dit te doen of is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen.
icon

Antwoord op het topic Thomas de Groot 8 May 2019, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo @Tim Noordhoek, welkom op de community.

Ja, dat is mogelijk. Je kunt bij het maken van een label kiezen uit twee types. Enkele keuzes of meerdere keuzes. Als je daarbij kiest voor meerdere keuzes kan een vraag meerdere labelwaarden krijgen van het zelfde label.

Je zult hiervoor wel een nieuw label moeten maken, het type is niet wijzigbaar.
Dank u,

Hiermee kom ik een stuk verder.

Dan heb ik nog een vraag: Is het mogelijk om een van de labels die ik nu heb gemaakt te verbinden aan een vragenpool? Dit zodat wanneer ik een vraag toevoeg aan een bepaald label dat deze ook gelijk wordt overgenomen in de vragen pool die hierbij hoort.
Reputatie 5
Nee, dat is niet mogelijk.

Labels kunnen gebruikt worden om vragen te ordenen binnen het vragenbeheer en om vragen te selecteren voor een statische toets of vragenpool.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring