Hoe kun je documenten uit een webshare opnemen in je eigen Zenya omgeving?

  • 5 March 2019
  • 9 reacties
  • 1368 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2369 reacties

Hieronder vind je een korte instructie over hoe je via Webshare documenten uit die webshare in je eigen Zenya-omgeving kunt opnemen.

(deze instructie is geschreven voor een webshare met KICK protocollen maar kan voor elke webshare worden gebruikt)


9 reacties

Goedemorgen Inge,

Is dit nog steeds van toepassing in Zenya i.c.m. Mijn Vilans Protocollen? 

Of moeten we hiervoor een andere weg bewandelen?

 

Alvast hartelijk dank voor je antwoord.

Hoi @avaneersel,

Meer informatie over de Vilans protocollen vind je in dit artikel.

Reputatie 1
Badge +4

Hallo,

is het ook mogelijk de trainingen als pdf op te slaan?

Groet,

Conny

Hallo,

is het ook mogelijk de trainingen als pdf op te slaan?

Groet,

Conny

 

De trainingen staan in een webshare, je kunt daar de trainingen openen en afdrukken. Bij het afdrukken kun je de training dan het document als PDF opslaan.

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb een vijftal webshares ontvangen (betreft 5 documenten). Ik kan deze niet als webshare opnemen maar alleen importeren in uitwisselformaat. Ik zou ze graag als webshare opnemen zodat de documenten ook bij ons gewijzigd worden als er wijzigingen aangebracht worden. Kan dit alleen bij meerdere documenten in een webshare? 

Hallo Regina,

Als je een webshare link van een andere organisatie of omgeving ontvangt dan kun je die onder Applicatiebeheer>Documenten: Webshares op tabblad “Gebruikt” toevoegen.

Om webshares van anderen te kunnen gebruiken heb je wel een licentie nodig.

 

 

Reputatie 2
Badge +5

Als ik dat probeer krijg ik de melding ‘dit is een webshare voor één document, u kant alleen verbinen met een webshare voor meerdere documenten’. 

@Regina de Vries,

 

Alleen webshare links die vanuit  Applicatiebeheer>Documenten: Webshares  zijn aangemaakt kunnen opgenomen worden op tabblad "Gebruik”.  De webshares kunnen 1 of meerdere documenten bevatten.

De webshare link waarover jij beschikt is aangemaakt vanuit het document zelf door het document te delen. Deze links kunnen niet in een andere omgeving opgenomen worden.

 

Reputatie 2
Badge +5

Ah duidelijk, bedankt. Ik ga een andere link vragen. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring