Q&A

Kan een niet aangemelde gebruiker documenten lezen?

  • 20 June 2019
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2441 reacties
Dat wordt bepaald via de leesrechten op het document. Niet aangemelde gebruikers kun je rechten geven via 'anonieme gebruiker' of via de gebruikersgroep 'alle gebruikers'.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Hoe geef ik een ‘niet aangemelde gebruiker' toegang tot iProva?

Hoi @mvalken4,

Je kunt de gebruikersgroep ‘alle gebruikers’ leesrechten geven voor een portaal (via Applicatiebeheer > Portalen > Portalen). Op dat portaal kunnen ze dan alles lezen/invullen waarvoor de anonieme gebruiker of de groep ‘alle gebruikers’ rechten voor heeft.

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @mvalken4,

Je kunt de gebruikersgroep ‘alle gebruikers’ leesrechten geven voor een portaal (via Applicatiebeheer > Portalen > Portalen). Op dat portaal kunnen ze dan alles lezen/invullen waarvoor de anonieme gebruiker of de groep ‘alle gebruikers’ rechten voor heeft.


Dag Inge,

 

Ik heb dit getest in onze testomgeving en zowel op het startportaal als op het daarbij behorende documentgebied in iProva leesrechten voor ‘alle gebruikers' ingesteld Als anonieme gebruiker zie je dan alleen het startportaal, documenten worden niet gevonden en raadplegen is leeg.

Hoi @mvalken4,

Dan staat er waarschijnlijk iets nog niet helemaal goed. Onze servicedesk gaat je verder helpen.

Reputatie 3
Badge +6

Dag Inge,

 

Dank je. Ik vermoed dat er een vertraging in heeft gezeten (vernieuwen cache?) want nu werkt het wel:-)

Ik kan dus weer verder. Nogmaals dank.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring