Q&A

Waar kan ik instellen wat er bij een document wordt getoond in de 'ballon' (tooltip) met informatie?

  • 3 October 2019
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

Als je in het portaal bij zoeken of raadplegen in de lijst met documenten met je muis over een document beweegt, wordt in een ballon extra informatie over dit document getoond. Je kunt zelf instellen welke informatie daarin getoond moet worden.

 

Ga naar Applicatiebeheer > Portalen > Portalen. Kies hier '[standaard portaalinstellingen]’ of het betreffende portaal en ga nar tabblad Zoekinstellingen.

Klik op Wijzigen en kies bij ‘Velden in tooltip bij documenten in (zoek)resultaten’ de velden die je wilt tonen. 

Een voorwaarde is wel dat bij de eigenschappen van het veld in het applicatiebeheer aangevinkt moet staan dat dit veld doorzoekbaar is op het portaal.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hallo @Inge Kuijpers 

Ik begrijp niet goed hoe het komt dat ‘samenvatting’ nog te zien is achter de tooltip. Is immers niet zo ingesteld op het portaal (enkel veld dienst en type document is aangevinkt). Wat zie ik over het hoofd? 

 

 

vriendelijke groeten,

Sofie

Hoi @Sofie Van Belle,

De samenvatting van een document en de wijzigingen t.o.v. de vorige versie worden altijd getoond omdat dit belangrijke informatie is bij het document. Je kunt deze niet aan- of uitzetten.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi @Sofie Van Belle,

De samenvatting van een document en de wijzigingen t.o.v. de vorige versie worden altijd getoond omdat dit belangrijke informatie is bij het document. Je kunt deze niet aan- of uitzetten.

Dankjewel Inge. Wijzigingen tov vorige versie: zeker logisch dat dit getoond wordt. Samenvatting wordt echter al onder de titel van het document getoond (in de resultatenlijst), vind ik wat dubbel, vandaar dat ik me afvroeg of dit onder de tooltip kon uitgevinkt worden. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring