Q&A

Hoe kan ik een vragenlijst via een link laten invullen?

  • 16 September 2019
  • 8 reacties
  • 611 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2441 reacties
Dit kan alleen voor vragenlijsten van het type Klant / Cliënt / Patiënt.
Als je een vragenlijstonderzoek aanmaakt voor een vragenlijst van dit type, dan kun je bij de optie 'Vragenlijst wordt ingevuld door' kiezen voor 'Externe personen via link'.

Je ziet daarna direct de link die je bijvoorbeeld op een website of intranet kunt plaatsen of via e-mail kunt verspreiden.

8 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hallo Inge,

Ik probeer voort te werken op de vragenlijsten van mijn voorganger en kan de optie “Vragenlijst wordt ingevuld door" niet vinden. Nu heb ik een kopie gemaakt van de vragenlijst en daar aangeklikt “ander persoon geen Zenya gebruiker” Waar zou ik de link dan vandaan kunnen halen?

:

Hartelijke groet, Sanne Poort

Hoi @Sanne Poort,

De link verschijnt pas op het moment dat je deze vragenlijst uitzet via een vragenlijstonderzoek. Je kunt daar dan kiezen voor een link.

Badge +3

Ik heb dit inderdaad ook geprobeerd en dit lukt, maar ik krijg geen ingevulde vragenlijsten binnen. Deze blijven op 0 staan.

Via vragenlijstonderzoek moet je ook de organisatie-eenheid al dadelijk ingeven, ik denk dat er geen mogelijkheid is om de persoon te laten kiezen uit verschillende mogelijkheden. Ik vermoed dat ik verschillende vragenlijstonderzoeken zal moeten maken zeker?

 

 

Reputatie 2
Badge +6

Hallo Vicky,

 

Wij zetten deze vragenlijsten inderdaad uit voor alle cliënten/verwanten per organisatie-eenheid. Omdat wij het zo zelf wilden heb ik niet onderzocht of het ook anders kan. Uit nieuwsgierigheid nu gekeken en het is niet nodig.

Je kiest bij het ontwerpen van de vragenlijst eerst voor de optie rubriek:  

 

en vervolgens selecteer je bij instellingen pagina 1 voor: organisatie-eenheid cliënt.

Beantwoord ik hiermee jouw vraag?

 

 

Reputatie 2
Badge +6

De vragenlijstlink die vrijdag genereerde opent nu (maandag) niet meer maar blijft laden? 

 

Wat doe ik fout?

Groet, Sanne Poort

Hallo Sanne,

Ik heb het probleem dat de link blijft laden doorgestuurd als ticket naar de Infoland servicedesk. Dat zal door hun verder behandeld worden.

 

Reputatie 2
Badge +6

Dank je wel Cindy!

 

Groet, Sanne

De vragenlijstlink die vrijdag genereerde opent nu (maandag) niet meer maar blijft laden? 

 

Wat doe ik fout?

Groet, Sanne Poort

 

Het probleem is inmiddels opgelost, het onderzoek bleek niet meer open te staan.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring