Training

Vind de documenten die je zoekt met de 'geavanceerde zoekvraag'

  • 7 May 2019
  • 4 reacties
  • 1054 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

In documentbeheer kun je als documentbeheerder documenten zoeken. Als je documenten zoekt met specifieke kenmerken uit verschillende mappen, dan kun je daar de functie 'Zoeken' voor gebruiken.
Deze functie heeft ook de mogelijkheid om een geavanceerde zoekvraag te maken en op te slaan.


4 reacties

Goedemorgen @Inge Kuijpers,

Ik wil via geavanceerde zoekvraag een selectie maken van álle documenten die in onze Wegwijzer staan. Hoe pak ik dat aan qua verplichte velden, wat vul ik daarbij in?

Hartelijke groet,
Pluryn, Tamara Verweij

Hoi @Tamara,

Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Wat bedoel je met ‘verplichte velden'? Kun je de vraag wat meer toelichten en eventueel een schermafdruk toevoegen?


Goedemorgen @Inge Kuijpers,

Dank voor je reactie. Ik heb begrepen dat je via de zoekopdracht álle documenten in het systeem in één keer selecteren. Maar ik kom er niet uit wat ik onder de volgende opties aan moet klikken:

Documenttype
Veldniveau
Veldtype
Zoekterm

Groet, Tamara

Hoi @Tamara,

Bedankt voor de aanvullingen. De velden in het bovenste deel van het scherm zijn filtervelden. Je kunt daarmee de zoekresultaten voor de velden die in het onderste gedeelte van het scherm worden getoond beperken, zo kun je bijvoorbeeld specifiek zoeken op een veld van type ‘datum'. Het is niet verplicht om deze velden in te vullen.

Wanneer je als resultaat van de geavanceerde zoekvraag alle documenten wilt zien, kun je een voorwaarde op een veld toevoegen die altijd waar is. Bijvoorbeeld: het veld ‘Aangemaakt door’ is gevuld.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring