Training

Een actiepunt om een formulier in te vullen afhandelen

  • 5 March 2020
  • 2 reacties
  • 586 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

Je hebt een taak gekregen om een actiepunt ‘formulier invullen’ af te handelen. Hoe doe je dat?

In deze training leggen we uit wat je moet doen.

 

Heb je een taak voor een ‘gewoon’ actiepunt, bekijk dan deze training.

Heb je een taak voor een actiepunt om een oorzakenboom te tekenen, bekijk dan deze training.


2 reacties

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

is het ook mogelijk om de omschrijving van de taak “formulier invullen” aan te passen? 

In mijn workflow worden op een aantal status overgangen 1 of meerdere taken “formulier invullen” aangemaakt. Maar het is niet zichtbaar in de takenlijst om welk formulier welke taak gaat (of in welke status de melding zich bevind). Hierdoor zijn wij onderstaand effect, 2 taken voor 1 melding, maar niet duidelijk welke taak naar welk formulier leidt:

2 taken voor 2 formulieren op 1 melding

in de workflow waar het actiepunt wordt aangemaakt staat overigens wel de missende informatie, en ook in de actietabel in de melding staat het duidelijk

 

 

Is dit (alleen) aan te passen in het systeem sjabloon? (en zo ja, hoe pas ik die aan? de optie lijkt verdwenen te zijn)?

Reputatie 4
Badge +4

Hi @AnnetteG,

Dat kun je inderdaad aanpassen bij de "Taak details” van het systeemsjabloon:

Actiepunt: Applicatiebeheer>Systeeminstellingen: Systeemsjablonen>'Actiepunt aan mij toegewezen (actienemer)'

Actieformulier: Applicatiebeheer>Systeeminstellingen: Systeemsjablonen>'Actiepunt (formulier invullen) aan mij toegewezen (actienemer)'

Taken:

Sjabloon taak details:
 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring