Training

Nieuw met Zenya Flow?

  • 5 August 2019
  • 11 reacties
  • 3314 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2444 reacties

Ben je nog maar net bekend met de module 'Meldingen'? Dit document beschrijft de belangrijkste begrippen in deze module en geeft je een korte introductie van de mogelijkheden.


11 reacties

Reputatie 1
Badge +5

Is het mogelijk dat meerdere personen van een melding op de hoogte worden gebracht? Zie het als een soort CC bericht? 

Hoi @kjanssen, je kunt dat doen via de rol ‘overige betrokkene'.

  • Je stelt bij het meldingstype in wie het recht heeft om overige betrokkene te zijn
  • Je voegt bij de melding gebruikers toe als ‘overige betrokkene', automatisch via een workflow-actie of handmatig bij de melding
  • Je laat daarna een e-mailbericht naar de overige betrokkenen sturen

Zie ook 

 

Reputatie 1
Badge +5

@Inge Kuijpers Bedankt voor je snelle reactie en nuttige informatie. 

Badge +1

Is het mogelijk om een workflow direct te starten met een rood formulier, zonder ooit gebruik te maken van het groene formulier? Dit omdat er na het sluiten van een groen formulier een scherm komt wat ik bij deze workflow niet wenselijk vind.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @f.dijkstra ,

Nee dat is niet mogelijk. Wat voor scherm vind je niet wenselijk bij het meldformulier?

Reputatie 1
Badge +3

Hoe pas je bij een meldingstype de meldingstype beheerder aan? 

 

En als je bij het aanmaken van een meldingstype een workflow heb gekozen , kun je dit achteraf nog wijzigen door een andere bestaande workflow te selecteren?

Reputatie 1
Badge +3

Hoe pas je bij een meldingstype de meldingstype beheerder aan? 

Ik heb inmiddels gevonden waar ik dit aanpassen: bij tabblad rechten. Ik moest verder naar beneden scrollen voordat ik rubriek meldingstype beheerder zag. 

 

 

En als je bij het aanmaken van een meldingstype een workflow heb gekozen , kun je dit achteraf nog wijzigen door een andere bestaande workflow te selecteren?

 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Jacco Fransen 

Fijn om te zien dat je voor een van je vragen al zelf de oplossing hebt gevonden.
Met betrekking tot je andere vraag is het niet mogelijk om de workflow achteraf te wijzigen, als je eenmaal een workflow hebt gekozen is dit de workflow van het meldingstype. 

Reputatie 1
Badge +3

@Tino Brouwer Dank je wel voor het antwoord. Inmiddels heb ik ook begrepen wat de gedachte hierachter is. Een geheel andere workflow is zo'n ingrijpende aanpassing van het meldingstype dat dit dus niet mogelijk is. Ik begrijp dat je beter eerst de workflow maakt en deze later aan het meldingstype koppelt. 

Reputatie 1
Badge +3

De link naar de Workflowsjabloon lijkt niet te bestaan. Kunnen jullie deze herstellen?

Vriendelijke groet,

Charissa van den Dikkenberg

Documentbeheerder St. Antonius Ziekenhuis.

Hoi Charissa,

Dankjewel, we gaan het aanpassen. Dit is de juiste link:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring