Training

Vragen filteren op basis van een label

  • 8 August 2019
  • 8 reacties
  • 1158 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

Met behulp van labels kun je bepalen welke vragen je in de in te vullen vragenlijst wilt tonen. Als je bijvoorbeeld vragen hebt die je alleen aan medewerkers met een bepaalde functie wilt stellen, dan kun je labels gebruiken en deze aan vragen koppelen.


8 reacties

Badge

Dank je, hiermee kan ik verder.

 

vr gr joost de Bie

Reputatie 2
Badge +4

De uitleg tot zover vind ik duidelijk. Toch kom ik er niet uit als ik een vragenlijst onderzoek wil maken.

Ik wil graag dat de vragenlijst anoniem wordt gevuld, maar dat wel de organisatie eenheid wordt ingevuld. Volgens mij kan dat alleen door dat als label aan te vinken en optie tot filteren op dat label aan te vinken. Tot zover zo goed. Alle vragen zijn gekoppeld aan alle organisatie eenheden.

Als ik vervolgens een vragenlijst onderzoek wil starten, dan moet ik daar een keuze maken in de organisatie eenheid. Ik zie geen optie om meerdere vinkjes aan te zetten of om zelfs meerdere OE's toe te voegen handmatig. Het lijkt alsof ik een vragenlijst onderzoek per OE MOET aanmaken en dat is niet de bedoeling. Wat zie ik over het hoofd?

 

Hoi Sophie,

Je had deze vraag toegevoegd bij een training over labels bij vragen in iQualify, ik heb je vraag verplaatst naar een training over labels bij vragen(lijsten) in Zenya CHECK.

Reputatie 2
Badge +4

Hallo Inge,

en is er dan ook een antwoord op de vraag die ik heb? Waar kan ik dat vinden?

Ik hoor graag!

Sophie

Reputatie 2
Badge +4

@Inge Kuijpers ; zie mijn vraag hierboven. Kan je me verder helpen?

groeten Sophie

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Sophie van Manen ,

Wanneer je een vragenlijst uitzet naar externe personen via een onderzoek dan kun je daarin niet het veld ‘organisatie-eenheid’ laten invullen.

Door de antwoorden van een meerkeuzevraag te koppelen aan organisatie-eenheden, kun je de invuller toch een organisatie-eenheid laten kiezen en daardoor je rapportage op het niveau van organisatie-eenheid maken.

Je leest er meer over in dit artikel: Organisatie-eenheid kiezen in een externe vragenlijst.

 

Reputatie 2
Badge +5

@Inge Kuijpers

Hoi Inge,

We zijn bezig met vragenlijsten voor cliëntervaringen die we extern laten uitzetten. Hierbij pas ik de oplossing van het koppelen van een organisatie-eenheid in een meerkeuze vraag al toe en werkt prima!

Echter, we hebben in de vragenlijst ook gebruik gemaakt van labels voor vragen en om te filteren.

Als ik de vragenlijst test als ‘externe’, dan krijg ik bij de beginpagina de labels niet te zien.

Vraag:
kunnen externe vragenlijsten, versie cliënt wel of niet in combinatie met labels worden gebruikt?

Alvast dank!

M.vr.gr.

Klaas Pompstra

Hoi Klaas,

Wanneer je een vragenlijst extern uitzet, gebeurt dat via een vragenlijstonderzoek. Je kunt dan in het onderzoek de labelwaarden al selecteren, zodat de invullers de juiste vragen te zien krijgen.
Het is niet mogelijk om de invuller zelf de labelwaarden te laten selecteren, de inhoud van de vragenlijst wordt namelijk bepaald op basis van de labels en die vragenlijst wordt ‘in de cloud’ klaargezet om ingevuld te worden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring