Training

Vragenlijst aanmaken - welk type vragenlijst moet je kiezen?

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 2493 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2412 reacties

Als je een nieuwe vragenlijst gaat aanmaken, kun je nogal wat verschillende instellingen kiezen. In deze training proberen we je te helpen het juiste type vragenlijst te kiezen.


4 reacties

Badge +1

Hi Inge, 

 

Ik lees net over de velden die beschikbaar zijn bij elk in te vullen vragenlijst. Nu wil ik graag de mogelijkheid hebben om de velden ‘datum indiensttreding’ en ‘datum uitdiensttreding’ hier toe te voegen. Nu heb ik ervoor gekozen om het veld ‘geboortedatum’ hiervoor te gebruiken en dan de veldnaam aan te passen. Helaas is er geen ander veld met een kalender mogelijkheid beschikbaar. Is er mogelijkheid om dit alsnog toe te passen. 

 

als ik probeer in de pagina's (en dus niet op het voorblad) van de vragenlijst de vraag ‘datum indiensttreding’ en ‘datum uitdiensttreding’ wil toevoegen heb ik alleen de mogelijkheid om de vragenlijstinvuller te laten antwoorden in vrije tekst en niet met een kalendermogelijkheid. Is er een manier om dit alsnog te realiseren? Ik hoor het graag! 

 

Denise 

Hoi @Denise, welkom op de Infoland Community!

Er is inderdaad maar één datumveld beschikbaar. De enige optie voor nu is inderdaad het gebruik van een vraag van type ‘tekst'.

Badge +1

Hoi @Inge Kuijpers ,

 

Ik probeer een vragenlijst aan te maken voor een aantal medewerkers uit onze organisatie in Zenya. Deze medewerkers zijn allen een Zenya gebruiker en hebben een individuele login. De vragenlijst moet anoniem ingevuld worden. 

 

Ik kies dus voor “Medewerker” en de deelnemer vult de vragenlijst zelf in. Maar ik kan deze vragenlijst niet anoniem laten invullen. Hoe pak ik dit het beste aan? 

 

Dank je wel. 

Peter. 

 

Hoi @Peter Cosemans,

Anoniem invullen kan alleen via een vragenlijstonderzoek. Meer daarover lees je in dit artikel:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring