Training

Wat vind je onder de 'Raadplegen'-knop?

  • 20 November 2018
  • 3 reacties
  • 3077 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2439 reacties

In de training over het startportaal wordt de startpagina van het portaal uitgelegd.

 

Één van de grote knoppen op deze startpagina is de ‘Raadplegen'-knop. In deze training worden alle mogelijkheden achter deze knop uitgelegd.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

graag wil ik even reageren op het stukje 'document met structuur'. Voorheen was het zo dat je bij een document met structuur de paragrafen alleen zag, als hier ook inhoud aan gegeven was (dus hier tekst stond). Echter zien wij nu binnen Zenya dat ook lege paragrafen worden getoond aan de eindgebruiker. Dit is niet wenselijk. 

Hoe gestructureerd document er in iProva uitziet: 

 

Hoe een gestructureerd document er in Zenya uitziet:

De paragrafen ‘verantwoordelijkheden', ‘literatuur/ referenties’ en ‘bijlagen’ bevatten geen tekst maar zijn binnen Zenya aan de voorkant voor de gebruiker wel zichtbaar. 

Reputatie 5
Badge +8

En dan wil ik ook nog graag het volgende melden: 

als je op Raadplegen klikt, zie je onderstaande. De verzamelingen met daarnaast de inhoud.

Op zich niets mis mee, maar wij missen de icoontjes van het soort document. Gebruikers konden door deze icoontjes altijd heel snel scrollen en filteren naar het juiste document. Zo was een interactief document een oranje icoontje en een processchema een zwart icoon. Deze icoontjes missen nu en alleen het woord van het soort document staat nu vermeld.

Echter is dit veel meer onduidelijk voor een eindgebruiker: een afbeelding zegt meer dan woorden en hierdoor gebruik je minder tekst. Wij zien graag de afbeeldingen weer terug binnen Zenya zodat er minder tekst staat bij de documenten. 

Hoe het er binnen iProva uitziet: 

 

 

Hoi @Berber Werkman, je opmerking over het gestructureerde document met de lege paragrafen zet ik door naar de servicedesk. Dat lijkt een bug.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring