Beantwoord

Toegang documenten via iProva search app

  • 17 January 2019
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Onze organisatie kent diverse bedrijfsonderdelen. Er is indertijd een overwogen keuze gemaakt om niet alle documenten voor alle gebruikers zichtbaar te laten zijn (m.n. ter voorkoming van verwarring). Wat een gebruiker kan zien is afhankelijk van zijn inlogaccount.

Mag ik ervan uitgaan dat een gebruiker met zijn/haar persoonlijke inlog op de iProva app dezelfde documenten kan inzien als op de computer of moet de inrichting van de app hierop apart worden aangepast?
icon

Antwoord op het topic Marcel Maertens 17 January 2019, 13:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste @Heidi Op het Veld ,

Bedankt voor je bijdrage aan de community.

De search app werkt iets anders dan de gewone portalen.

In het applicatiebeheer van iProva heb je de mogelijkheid om bepaalde iProva search app doelgroepen in te stellen .

Deze doelgroepen worden gekoppeld aan reeds bestaande verzamelingen.
Per doelgroep kun je leesrechten instellen. Deze verzamelingen zijn vervolgens zichtbaar op de search app.
Deze doelgroepen is ook het enige wat de gebruiker van de app ook daadwerkelijk te zien krijgt.

Heeft deze gebruiker echter geen rechten op een bepaald document in de verzameling, dan zal hij ook de inhoud niet kunnen zien in de search app.

Kijk ook eens bij dit Topic:

Veelgestelde vragen over de search app

Beantwoord dit je vraag?
Reputatie 2
Badge +4
Marcel, dank voor de snelle reactie.

Je antwoord maakt dat ik denk dat ik meer begeleiding bij de inrichting nodig heb ...
Wat zijn hiervoor de mogelijkheden?
Reputatie 3
Badge +4
@Heidi Op het Veld ,

neem eens contact op met je Infoland consultant om de mogelijkheden te bespreken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring