Welkom bij het Zenya BOOST klantpanel

• 7 November 2022
  • 15 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 6

Zenya BOOST is een volledig nieuwe module waarmee je medewerkers op een nieuwe manier kunt betrekken, activeren en inspireren. Met Zenya BOOST zet je in een handomdraai een campagne op waarmee je jouw collega's prikkelt en beweegt om een gewenste gedragsverandering teweeg te brengen, of om hen mee te nemen in een maatschappelijk of organisatorisch thema. Het is een verlengstuk op alle vertrouwde functies in Zenya.

Zenya BOOST wordt momenteel gebouwd. In de komende maanden betrekken we graag klanten die met ons willen meedenken in het klantpanel of die willen beta testen. Wil je alle ontwikkelingen actief volgen en ons helpen bij de realisatie van Zenya BOOST, wordt dan lid van deze groep.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +6

@Maurice van Abeelen 

Wij hebben hier zeker interesse in.

Groet Diana 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Maurice,

uiteraard hebben wij ook interesse @Mieke Joosten @Anja van der Cruijsen 

Ik ben zeker geïnteresseerd in het testen van de beta versie. Ik hoor hier graag meer over. Hartelijke groet Suzanne 

Badge +1

Ook ik ben zeer geïnteresseerd.

Met vriendelijke groet,

Anthony de Wever 

Badge +1

Ook Marco van Valkenburg en ik blijven graag op de hoogte van deze ontwikkeling. 

@Jwel @mvalken4 

Ook wij zijn geïnteresseerd. Groet, Judith

Reputatie 2
Badge +6

Wij ook!

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Maurice, ook wij zijn geïnteresseerd !

Reputatie 3
Badge +7

Wij ook :)

Hier heb ik ook interesse in!

Badge +1

Ook wij hebben interesse in te testen. Wij zien zeker waarde in de nieuwe module.

Wij  hebben ook interesse. Zijn benieuwd naar de mogelijkheden.

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Maurice, ook MeanderGroep is geïnteresseerd om mee te volgen en evt. testen.

Dag @Maurice van Abeelen,

Ook wij willen graag meevolgen en eventueel testen in ons aankomend accreditatietraject. 

Groeten Prisca

Hallo Maurice, 

Wij blijven ook graag op de hoogte van de ontwikkelingen en testen graag mee.

Dank,

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring