Beantwoord

Gebruikersopmerkingen zichtbaar aan raadpleegkant maken?

  • 18 December 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Reputatie 1
Wij krijgen van onze gebruikers nog wel eens de vraag of de gemaakte gebruikersopmerkingen zichtbaar kunnen worden aan de raadpleegkant.
Bij een veelgebruikt document zou het makkelijk zijn om de gebruikersopmerkingen aan de raadpleegkant te kunnen zien zodat raadplegers niet dubbele opmerkingen gaan plaatsen.
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 18 December 2018, 15:04

Bekijk origineel

1 reactie

Vanaf versie 5.5 is het mogelijk om bij het plaatsen van een opmerking te kijken welke opmerkingen al door andere gebruikers zijn geplaatst. Als je een opmerking gaat plaatsen, zie je (als er al andere opmerkingen zijn) een linkje met 'Opmerkingen tonen' en daarbij het aantal opmerkingen dat al is gemaakt.

Om te voorkomen dat medewerkers verkeerde conclusies verbinden aan opmerkingen die geplaatst zijn door anderen ("als medewerker X zegt dat het niet klopt dat zal dat wel zo zijn...") worden opmerkingen van anderen pas zichtbaar nadat deze zijn beoordeeld door een documentbeheerder of schrijver. Dat wil zeggen dat de opmerking geaccepteerd of afgewezen moet zijn; de opmerking hoeft daarmee dus nog niet daadwerkelijk afgehandeld te zijn). In het overzicht van opmerkingen zie je niet alleen wélke opmerkingen er door anderen zijn geplaatst, maar ook wat daarvan de actuele status is en welke inhoudelijk reactie erop is gegeven. Ook kun je via dit scherm je eigen opmerkingen nog aanpassen of intrekken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring