Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Ik ben op zoek naar best practice en tips voor melding calamiteiten via IGJ.
Hoe kun je gemakkelijk een periodieke check uitvoeren op de leden van gebruikersgroepen. De personen die de check kunnen doen hebben geen rechten om de gebruikersgroepen in te zien en te wijzigen. Kun je een persoon rechten geven voor inzien en wijzigen voor een enkele groep? (dus dat ze niet meteen alle groepen kunnen inzien en wijzigen)Zo niet, hoe kun je op gemakkelijke (liefst automatische) wijze deze persoon een lijst van de huidige leden sturen om hierop een check te laten uitvoeren?
Wij zijn als huisartsenorganisatie dit jaar gestart met FLOW en hebben verschillende meldingstypen ingericht. We willen nu kijken of we ook het proces van de aansprakelijkstelling kunnen inrichten in FLOW. Is er toevallig een organisatie die dit als ingericht heeft? We lezen het graag.
Is het mogelijk om in de audit module een audit toe te wijzen aan een gebruiker, welke de audit dient uit te voeren en op te volgen?
Wie maakt veel gebruik van zorgpaden in iProcess?Wij willen een professionaliseringsslag hierin gaan maken.
Beste, Kan men een eenzelfde globaal veld 2 maal in hetzelfde meldtype gebruiken?Mij lukt dat niet.Waar we tegenaan lopen is het volgende:We zouden in ons meldsysteem de structuur van onze organisatie-eenheden 2 maal willen gebruiken .1 maal om de eenheid aan te geven waar het incident werd vastgesteld en een 2 de vraag op welke eenheid het incident zich voordeed. voor beide vragen hebben we hetzelfde globaal veld nodig van onze organisatie-eenheden
Voor Zenya DOC hebben we een Noodprocedure ingeregeld, blijkbaar is dat niet mogelijk voor Zenya Flow. Echter is er mogelijkheid om op een andere manier alsnog een Noodprocedure op te zetten, mocht Zenya Flow (tijdelijk) offline zijn?
Wanneer er meldingen binnenkomen zetten we vaak kleine acties uit via een actie-punt formulier. Dit is goed ingeburgerd echter hebben we meermaals dat er een actie wordt afgehandelt zonder dat er iets van commentaar bij staat. Is het mogelijk om het Notitieveld van een “standaard” actiepunt verplicht te maken?
Ik ben op zoek naar voorbeelden van inrichten van een workflow voor de opvolging van bevindingen vanuit een externe audit. Heb je tips, do's en don'ts. Ik houd me aanbevolen. Misschien is er iemand die een workflow wil delen? We gebruiken vooralsnog alleen de flowmodule.
Van verschillende organisaties in de Care weet ik dat zij gebruik maken van de Hygiëne protocollen van ZIPnet. Ik ben benieuwd wie van onze klanten hier gebruik van maakt en in hoeverre het wenselijk is dat deze protocollen -net als de KICK Protocollen van Vilans- integraal beschikbaar komen binnen iProva Documenten & Processen (iDocument). Wie kan mij hier namens zijn / haar organisatie op antwoorden?
We zijn benieuwd of, en zo ja hoe, anderen rechten inzichtelijk maken voor gebruikers en hoe jullie het proces voor aanvragen/wijzigen van rechten hebben ingericht? Wij hebben nu voor alle type meldingen een document opgesteld waarin de rechten staan vermeld. Zo kan een medewerker zien waar allemaal rechten voor aangevraagd kunnen worden en wie overal momenteel staat ingesteld. Gebruikers kunnen via het rechtendocument een opmerking plaatsen voor het aanvragen of wijzigen van rechten, zodat ook wijzigingen in rechten gelogd zijn. Dit is echter wel veel administratie en grote kans op verouderde informatie omdat de documenten veel namen bevatten. Horen graag inzichten/goede ideeen van andere organisaties!
Wij werken momenteel met een combinatie van Check en Flow om onze audit- en verbeterprocessen vorm te geven.De overgang naar de nieuwe Audit module bevat zeker verbeterkansen maar ook een achteruitgang in functionaliteiten. Wij zien nog wel wat beren op de weg (inhoudelijk en tijdspad) en zijn benieuwd naar hoe collega organisaties in deze doorontwikkeling staan.Willen jullie inzichten/ervaringen/vraagstukken delen? Thnx Anita
Als documentbeheerder krijg ik een melding als er een opmerking is geplaatst bij een document. Ik kan die opmerking niet altijd zelf inhoudelijk beantwoorden en moet de vraag dus doorsturen naar een van mijn collega's.Hoe kan mijn collega direct op de opmerking reageren als die geen beheerder en/of schrijver van dat document is? Waar kan die de opmerking inzien en beantwoorden?Nu maak ik een conceptversie van dat document en nodig ik mijn collega uit als schrijver, zodat alle opmerkingen te zien zijn en die collega direct kan antwoorden. Maar het is dus niet altijd nodig om een conceptversie aan te maken.Hoe pakken jullie dit aan?
Beste, In ons ziekenhuis komen er regelmatig studenten stage volgen. Op het einde van hun stage periode vragen wij ons af hoe het verlopen is en of ze feedback hebben voor ons. Hiervoor hebben wij een vragenlijst aangemaakt via Zenya. We hebben een link gemaakt waardoor ze bij die vragenlijst terecht kunnen. Als je die wil openen moet je je echter steeds aanmelden met het emailadres dat je krijgt van het ziekenhuis. Dit emailadres wordt gedeactiveerd na de stageperiode. We vragen ons af of het mogelijk is dat studenten ook hun privé/persoonlijk emailadres zouden kunnen gebruiken om die vragenlijst in te vullen. Waardoor het mogelijk zou zijn om toch feedback te kunnen ontvangen ook na dat hun werk emailadres gedeactiveerd is? Als dit kan, hoe stellen we dit in? Bedankt!Vriendelijke groeten,Seda
Wanneer je in een interactief document een hotspot aanklikt verspringt het document op zo'n manier dat de uitleg bij de hotspot helemaal boven in je beeld staat. Daarmee verdwijnt de afbeelding, en dus de rest van de hotspots die er op staan, uit je beeld.De lezer is zijn oriëntatie in het document kwijt. Is dit een probleem dat we zelf in een instelling kunnen oplossen?
Wat opvalt in de nieuwe kaartenbak is dat ondanks deze kaartenbak gekoppeld is aan slechts 2 meldingstypen ik bij de kaart alle meldformulieren te zien krijg. Ook zie je niet of er al een melding is gedaan op een kaart en moet je daarvoor eerst het juiste meldformulier aanklikken om dat te zien. Het lijkt ook niet meer mogelijk om een melding direct vanaf een kaart te doen.Vraag 1: hoe stel ik in dat alleen de gekoppelde meldformulieren zichtbaar zijn bij de kaart?Vraag 2: is het mogelijk direct te zien of er een melding op een kaart is gedaan zonder eerst het meldformulier te hoeven aan klikken?Vraag 3: hoe kan je een melding doen vanaf een kaart?
Hoi allemaal,Bij het willen invoegen van een verwijzing (hyperlink maken) in een document verschijnt een venster met een foutmelding. Ze afbeelding!Hierdoor is het niet mogelijk om een verwijzing in te voegen in een document. Heeft iemand dit ook meegemaakt en weet is er bij iemand bekend hoe dit op te lossen is.Dank jullie wel alvast
Beste Verkeerdelijk kregen bepaalde gebruikers bij ons een leesbevestiging om een document te lezen. Deze gebruikers hadden echter geen leesrechten op dit document. Er is intussen een nieuwe versie van het document gepubliceerd. Kan ik als applicatiebeheerder deze taak wegkrijgen uit de taken van de gebruikers? De gebruiker zelf kan deze niet afhandelen, noch verwijderen. vriendelijke groeten
Beste, we hebben een bevraging opgemaakt maar de toelichtingen zijn niet responsive. Bij een laptop kan je dan nog links en rechts scrollen om alles te lezen maar bij een smartphone ben je de rechterkant van de tekst kwijt. Doen we iets verkeerd of is er een manier om dit wel responsive te maken?
Hoi,We zijn aan het uitzoeken hoe we de noodprocedure willen inrichten. We willen elke avond een bulkexport maken en die uploaden bij ons lokaal.We hebben een aantal privé documenten. Deze documenten moeten niet in die bulkexport terecht komen. Daarom willen we die documenten uploaden naar de webshare. We vragen ons af of er bij een uitval van de SaaS de webshare nog wel benaderbaar is?Bedankt alvast en groeten,Sanne
Is het in te stellen om meldingen na de wettelijke bewaartermijn van 5 jaar automatisch te verwijderen?Gr. Erwin