Stel hier je vragen en vind informatie over normkaders
Recent actief
Goedemorgen,Heeft iemand toevallig de normkaders HKZ:123 en HKZ:129 beschikbaar? Wij zouden deze graag in Zenya importeren.Met vriendelijke groet,Saskia LobbezooMET ggz
Hallo collega's, Ik ben op zoek naar het kader NEN 7510 : 2024.Kan iemand mij hiermee helpen? Dank en groet,René SlangenMeanderGroep ZL
Hallo allemaal,Heeft iemand de nieuwe leidraad Medische Technologie al in Zenya beschikbaar en zou diegene deze met ons willen delen?Alvast hartelijk dank!
Beste Belgische ziekenhuisapotheker-collega’s, Gebruikt iemand van jullie de MAEIA-kwaliteitstool voor sterilisatie in Zenya vragenlijsten? Alvast bedankt voor de feedback!Saskia (UZ Brussel)
Hallo allemaal wij zijn gestart met i-prova en we willen graag de ISO 9001:2015 koppelen, wie wil dit kader met ons delen?
Beste collega's, Heeft iemand de ISO50001 als normenkader zodat we deze kunnen importeren binnen onze Zenya omgeving? Alvast veel dank! Met vriendelijke groet, Ronald Pels
Hallo,Wij zijn op zoek naar het kader:NOREA Privacy Control Framework (PCF)Versie 3.0 - juli 2025Deel 3 - BeheersingsmaatregelenHeeft Zenya @Inge Kuijpers of iemand anders dit kader als exportbestand beschikbaar?
Beste community,Is er een kader beschikbaar voor Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en wil iemand deze delen?"De Wkkgz geeft de wettelijke gronden voor het verlenen van veilige zorg. Hierin staat ook beschreven hoe medische technologie geïmplementeerd dient te worden.”Bij voorbaat dank,Ronny Fischer
Heeft iemand toevallig een Zenya kader format t.b.v. het Logius DIgiD assessment? Liefst meest recente versie. en kan dat hier gedeeld worden?
Momenteel zijn wij bezig met de inrichting van RISK voor NEN7510.Vanuit de CISO komt het verzoek om de NIS-2 richtlijn te koppelen aan de NEN7510. Is er iemand dit de set maatregelen NIS-2 beschikbaar heeft/gebruikt zodat wij deze kunnen importeren? Ter info:“De NIS2-richtlijn richt zich op risico’s die netwerk- en informatiesystemen bedreigen, zoals cyberbeveiligingsrisico’s. De komst van de richtlijn moet bijdragen aan meer Europese harmonisatie en een hoger niveau van cybersecurity bij bedrijven en organisaties. De NIS2 is de opvolger van de eerste NIS-richtlijn, ook wel bekend als de NIB, die in Nederland in 2016 is opgenomen in de Wet Beveiliging Netwerk- en Informatiesystemen (Wbni).
Wanneer je in Zenya (norm)kaders gebruikt, dan kun je deze uitwisselen met organisaties die ook Zenya gebruiken. Andersom is het natuurlijk ook mogelijk om een normkader uit een Zenya van een andere organisatie in je eigen Zenya te importeren.Wanneer je op zoek bent naar een bepaald normkader voor gebruik in Zenya, kun je bij dit artikel een reactie plaatsen. Organisaties die het kader in Zenya al gebruiken, kunnen daar dan op reageren.Let op:Als je meerdere normkaders zoekt, maak hier dan per kader een apart topic voor aan. Op die manier kunnen anderen gerichter reageren. Wij als Zenya kijken ook mee naar jullie verzoeken: indien wij jullie kunnen helpen aan een normkader, dan laten wij dat weten. Indien er dus geen reactie komt vanuit onze kant, dan betekent dit dat wij het normkader niet in bezit hebben. Je dient het normkader ook altijd zelf aan te kopen om het te mogen gebruiken! Voeg geen normkaders als bijlage toe bij dit topic maar stuur het kader via e-mail of neem contact o
Wie o wie heeft het normenkader voor het onderwijs? Gewoon vrijuit beschikbaar via https://normenkaderibp.kennisnet.nl/. Wij zouden dit graag in Zenya hebben, omdat wij ook een school hebben die aan dit normenkader moet voldoen en niet aan de NEN7510 :(Heb je daarnaast ook een matrix met de relaties naar de NEN7510, dan ontvangen we die ook heel graag!
Met de aanstaande goedkeuring van de Cyberbeveiligingswet vraag ik me af of iemand deze al als normenkader heeft opgenomen in de compliance module en bereid is deze te delen?
Ik probeer de normenkaders NEN7510, iso 27001 27002 en de BIO te importeren naar Zenya, heeft iemand toevallig de xml bestanden voor mij?
In UZ Gent gebruiken we Zenya ook als kwaliteitsplatform voor de JACIE geadcrediteerde stamceltransplantatie. Recent is de 9e editie gepubliceerd waar we aan moeten voldoen. Voor we het volledige kader in Zenya toevoegen, vraag ik me af of er een collega is die JACIE 9.0 al als kader in Zenya heeft en die bereid is om deze te delen. Dat zou erg fijn zijn.U kunt me bereiken via tom.vanacker@uzgent.be.Met dank,Tom
Beste, Onze dienst nucleaire geneeskunde wil in de toekomst het normenkader van B-Quanum gaan opvolgen adhv vragenlijsten. Zijn er organisaties die dit kader reeds hebben? Alvast bedankt, Vriendelijke groet,Peter
Wij zijn op zoek naar de normkaders HKZ en HKZ-Reclassering. Zijn er organisaties die deze al gebruiken en bereid zijn deze te delen?Groeten, Laureen
Zijn er organisaties die PIC/s Normeringen hebben in kader? Zijn er organisaties die dit kader met ons willen delen? Vriendelijke groet,Peter
Heeft iemand mogelijk ook het HKZ kader VVT?
Is er iemand die de vragen van het nieuwe kader NEN7510 al in Zenya heeft staan en bereid is deze met ons te delen?
Beste,Heeft er al iemand de beschikking over het IGJ kader Zorg thuis in de wijk en het verpleeghuis?En zo ja, kunnen wij dat ook gebruiken? mvg Freer van RoeyenZorgSaam
Hallo,Is er een kader beschikbaar voor Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en wil iemand deze delen?Ik zie dat deze vraag vorig jaar ook al eens is gesteld en toen was het antwoord negatief.Dank!
Hi allen,Wij willen ISO 45001, ISO 55001 en CO 2 Prestatie ladder in een kader gieten om in de modules audit en compliance te gebruiken. Zijn er toevallig organisaties die deze kaders beschikbaar hebben? Ik hoor het graat. Groet, Davide
Goedemiddag, Wie gebruikt er kaders voor het aanmaken van de vragen voor veiligheidsronden? Hoor graag jullie reacties, zowel positief als negatief. Met groet,Anja
Hoi,Zijn er organisaties die het normenkader Horizontaal toezicht hebben die we mogen gebruiken?Kan in de eerdere vraag geen reactie zien of dat er organisaties zijn die deze beschikbaar hebben.Alvast bedankt. Groet, Maris
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.